Pagina's

zaterdag 10 maart 2012

Essence Limited Edition: Soul Sista


Limited Editions maken me blij. Niet alleen het feit dat ze voor een bepaalde tijd in de winkels liggen doen het hart van een (beauty)blogger sneller kloppen, LE's verassen me! Vooral de nieuwe kleuren die er worden gebruikt (verpakking maar ook de make-up zelf) laten een hele andere sfeer zien dan van wat er in de schappen van Essence ligt. Als je het mij vraagt is alles net wat gedurfder dan de basisproducten, juist omdat ze zo gezegd voor maar een bepaalde tijd in de drogisterij liggen. Laat die tijdelijke editie maar komen!



Soul Sista is volgens Essence zelf een combinatie tussen een zomergevoel en de jaren '70. De make-up brengt je in een zomerse sfeer door de goudgele en turquoise tinten, een kleurrijk tijdperk dat je doet denken aan feesten en disco's.

"Maak je hoofd klaar om naar het dichtstbijzijnde strand club te gaan met je favoriete Soul Sista!"




Alle producten uit Soul Sista: 
  • Liquid bronzer €2,49 in de kleur 01 - Shake Your Booty - belooft je huid een vleugje zomerzon te geven met zijn shimmer voor een prachtig gebruinde look.
  • Bronzing powder €2,99 in de kleur 01 - Shake Your Booty - het matte poeder belooft je een natuurlijk gebruinde gloed op je gezicht en hals te geven.
  • Powder brush €3,99 in 01 - 70ies Hair Style
  • Nail Polish €1,79 in de kleuren 01 - Chilled Orange, 02 - James' Favorite Brown, 03 - Lounge Chair Affair, 04 - Totally Retro Nude en 05 - Mojito Green - met hun lichte shimmer zullen ze schijnen zo helder als een discobal. 
  • Eyeshadow palette €2,99 in de kleuren 01 - Hey Sista Soul Sista en 02 - Call It Boogie 
  • Glitter eyeliner €2,29 in de kleuren 01 - James' Favorite Brown en 02 -Diving @ Swimming Pool - glamoureuze stijl is gegarandeerd in een oogwenk dankzij de ultra-accurate applicator. 
  • Lipgloss €1,79 in de kleuren 01 - Shake Your Booty en 02 - Lounge Chair Affair - de zachte, romige lipgloss belooft je lippen een adembenemend, glinsterend effect te geven.
Ik hoef jullie niet meer uit te leggen hoe benieuwd ik ben naar Soul Sista van Essence, heel benieuwd! Als ik zo door alle producten lees denk ik dat ik het snelst een van de nagellakjes, lipgloss of de bronzing powder zou aanschaffen. Maar ook over de glitter eyeliners ben ik erg positief, althans van wat ik er nu over gezien heb natuurlijk. Ik denk zeker dat ik wat producten uit deze Limited Edition ga meenemen uit het schap van Essence.

De Limited Edition Soul Sista van Essence ligt vanaf half maart tot begin april 2012 in de drogisterij.
Wat vinden jullie van Soul Sista?

1 opmerking:

  1. Is deze verkrijgbaar in Nederland??:) Of slechts in Duitsland??? Lijkt me een leuke collectie xx

    BeantwoordenVerwijderen