Pagina's

zaterdag 17 maart 2012

Music Of The Moment #2


Ook al is het nog niet zo lang geleden dat de eerste Music Of The Moment op mijn blog verscheen, hier is nummer twee alweer voor jullie. De afgelopen maanden ben ik steeds meer muziek gaan luisteren, en begrijp totaal niet hoe ik daarvoor mijn stille momenten opvulde. Natuurlijk zette ik toen ook af en toe m'n iPod op play, maar ik merk dat ik dat nu veel meer doe. Ik heb weer een aardig lijstje bij elkaar gezocht voor jullie, van nummers die ik de afgelopen tijd veel heb geluisterd, enjoy listening.





You Make Me Feel van Cobra Starship en Sabi krijg ik niet meer uit mijn hoofd, en tijdens een toetsweek kan dat knap irritant zijn, maar ik blijf hem luisteren, no matter what. 



So Good van B.O.B luister ik ook al weer een tijdje, ookal ben ik van mening dat ze hoe vaker je ze luistert, hoe irritanter ze worden. Natuurlijk zijn er een hele hoop uitzonderingen, na een tijdje begin je tekst onder de knie te krijgen en wordt het op die manier ook een stuk leuker. Anyway, echt een aanrader deze!


When I'm Gone van Wiz Khalifa is een stuk rustiger dan alle andere nummers in dit lijstje, wat hem niet minder leuk maakt. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen, the song says it all. 



Van Ariana Grande had ik eigenlijk niet zo veel verwacht wat betreft muziek, maar toen ik hem langs zag komen op YouTube overwon mijn nieuwschierigheid, en begon ik gewoon te luisteren. De tekst van Put Your Hearts Up is erg makkelijk mee te zingen, en dat doe ik dan ook graag. Of ik Ariana Grande echt een goede zangeres vindt, daar ben ik het nog niet helemaal over uit, maar dit liedje van haar is zeker een like. 



Toen ik dit nummer van Carrie Underwood voor het eerst hoorde, moest ik er wel even aan wennen. Op de een of andere manier herkende ik het ritme ergens van, al ben ik er nog steeds niet achter waar ik hem eerder heb gehoord. Good Girl vind ik een heerlijk nummer om mee te zingen of te schreeuwen. Ik beken eerlijk dat ik hem helemaal niet fijn vind om te luisteren voor ik ga slapen, daar vind ik hem toch iets te wild voor. Maar zoals ik al zei, om er heerlijk op mee te springen/dansen/zingen/schreeuwen is hij perfect. 




Ik hou ontzettend veel van Chris Brown z'n stem en de muziek die hij maakt, en in International Love samen met Pitbull stelt hij me gelukkig niet teleur. Een heerlijk nummer waar ik zeker een paar keer per dag m'n iPod  voor aan doe.

Dat waren de nummers die ik de afgelopen tijd ontzettend veel heb geluisterd, wat gaat de tijd met muziek op de achtergrond toch snel..

Wat luisteren jullie de afgelopen tijd veel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten