Pagina's

maandag 5 maart 2012

Personal Pictures Antwerpen


Afgelopen vrijdag en zaterdag bracht ik met mijn moeder en zus in de mooie stad Antwerpen door. Vrijdagochtend namen we de trein vanaf Schiphol naar Antwerpen Centraal. Meteen toen we het (mooie en grote) station uitstapte hing er een gezellige sfeer in de stad, waar ik meteen een stuk blijer van werd. De mensen op straat en in de winkels (inclusief geweldig Vlaamse accent) waren erg aardig en opgewekt. In de stad zelf vind je veel hoge gebouwen, vooral langs de Schelde, wat ik persoonlijk niet heel mooi vind. Toch heeft de stad me zeker niet teleurgesteld. In en rondom het centrum zijn ontzettend veel leuke winkels te vinden, ook winkels met minder veel filialen zoals Forever 21 en Superdry Store. En natuurlijk, dan koop je meer dan je je had voorgesteld, maar gelukkig heb ik me voor een groot deel in kunnen houden, haha. Ik vind Antwerpen een perfecte shopstad, je kunt er heerlijk eten en de mensen zijn aardig, zeker voor herhaling vatbaar! Ik heb minder foto's kunnen maken dan dat ik had gewild, maar twee geslaagde dagen waren het zeker, I love Antwerpen!

Alle foto's zijn gemaakt met mijn Nikon Coolpix S4150.

In de trein richting Antwerpen.

 Zakkie chips voor onderweg. 

 Aangekomen op het station van Antwerpen na een treinreis van 2,5 uur. 




 Eerste Starbucks gespot!

 Het station van buiten.

 Lush heeft gelijk, een blok zeep is hartstikke sexy!





 Echte Vlaamse frieten!
 Uitzicht vanuit onze hotelkamer. 

 Dag 2 is aangebroken. 


 Het MAS-museum met aan de ander kant de haven. 


 En we zijn weer op weg naar huis, via de winkelstraten naar het station lopen.

Niet te vergeten; mijn eerste bezoekje aan een Forever 21 gebracht (:

Dat waren alle foto's die ik in de twee dagen dat ik in Antwerpen was heb gemaakt. Zoals ik al eerder zei zijn het er een stuk minder dan dat ik had gehoopt, maar ik denk dat jullie nu een redelijk idee hebben van hoe Antwerpen is.

Zijn jullie wel eens in Antwerpen geweest? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten