Pagina's

donderdag 1 maart 2012

To do: Nail polish on my nails


Wat nagels betreft houd ik van simpel. Geen gekke of opvallende printjes zijn niks voor mij, mooie, diepe kleuren vind ik veel mooier. Toch draag ik wel graag nagellak op mijn nagels, ik vind het er verzorgder en mooier uitzien en mijn normale nagels (dus zonder nagellak) vind ik veel te kaal. Op weheartit kom je ontzettend veel foto's tegen van nagelcreaties, de een nog mooier dan de ander (en dan vooral ook lekker moeilijk om te maken!). Vandaag laat ik jullie zien welke nagellakcreaties ik zelf nog een keer wil maken.



Kleuren die ik niet vaak draag op mijn nagels, dat zijn er een hoop. Ik hoef lang niet alle kleuren van de wereld te hebben, maar hoe meer hoe leuker natuurlijk. Er zijn echter kleuren die ik niet in mijn bezit heb, maar ze toch heel erg graag wil hebben: mintgroen, geel en zwart. Die eerste twee zijn typische zomerkleuren, maar hey, vrolijk zijn ze wel toch? Vooral zwart en mintgroen wil ik snel aanschaffen, ik denk dat ik geel bewaar voor in de zomer.



Ook panterprint kom je veel tegen op sites als weheartit en tumblr. En omdat ik een ontzettende nagellaknoob ben, vind ik het altijd heel knap hoe netjes iedere nagel er uit ziet. Voor mij wordt het oefenen, maar oh wat hoop ik dat ik over een tijdje ook zo'n tijgerprintje op mijn nagels aan kan brengen.



Streepjes en stipjes vind ik super schattig staan, en het is leuk te combineren met verschillende kleuren. Met het ankertje hier onder vind ik het nog veel leuker staan, een beetje zeemansachtig! Mijn nagels zijn jammergenoeg niet zo groot als hier onder, dus zal het ankertje bij mij alleen op m'n duim lukken, maar alsnog vind ik het zeker waard om te proberen.


Ook crackle nagellak heb ik nog nooit geprobeert, ja ja ik moet me schamen.. Of het er nou aan ligt dat ik er nooit zin of geduld voor heb, zoals ik al eerder zei, enkel een mooie kleur vind ik genoeg. Maar als ik dan zulke mooie plaatjes tegen kom, dan begin ik daar toch aan te twijfelen..



Dan de french manicure, met een lijntje aan de bovenkant of onderkant van je nagels, in ieder geval een stuk makkelijker om te doen. Als je daarbij goud gebruikt komt het heel luxe en duur over vind ik, en heeft het gelijk een hele andere uitstraling.



En dan als laatste nog wat mooie plaatjes achter elkaar, bloemetjes, ruitjes, hartjes en een kantpatroontje, en natuurlijk wil ik ook deze allemaal nog eens uitproberen.








Hebben jullie nagellak die jullie nog graag eens willen proberen?

P.S: Vrijdag en zaterdag breng ik in Antwerpen door, 2 dagen lang helaas dus geen nieuwe blogposts, maar na zaterdag heb ik mijn Favoriete producten van februari, Personal Pictures, en 2 shoplogs jullie!

Bron afbeeldingen: weheartit

1 opmerking: