Pagina's

maandag 19 maart 2012

Inspirational Monday: Turquoise


Kleuren doen meer met me dan dat ik had verwacht. Je kunt een outfit maken of breken door de juiste kleuren te combineren, of dat juist niet te doen. Zwart, grijs en wit zijn mijn basiskleuren, die ik vaak draag, maar ik heb ook een lijstje van kleuren die ik graag een stuk meer zou willen dragen. Turquoise is daar één van, een vrolijke kleur die dicht tegen lichtblauw aan zit. Dolgraag zou ik een jasje/top/broek aan willen trekken met deze gekke kleur, maar voordat ik zover ben deed ik eerst even een hoop inspiratie op door op internet/weheartit/tumblr rond te kijken voor wat leuke combinaties.




De Inspirational Monday artikelen zullen waarschijnlijk een keer in de twee weken op mijn blog komen, elke keer natuurlijk over een ander onderwerp/kledingstuk/kleur/merk/enz. Laat me weten of jullie dit leuk lijkt!

Liefs, Juul. 

Bron afbeeldingen: weheartit