Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Limited Edition Catrice: Cruise Couture


De limited edition collecties vliegen je om de oren. Zo schreef ik amper anderhalve maand geleden nog over Soul Sista van Essence, over een paar weken ligt er nieuwe (helaas wel tijdelijke) make-up van Catrice in de winkels. Een limited edition met de naam Cruise Control, geïnspireerd op een trip naar de Côte d'Azur met een luxe jacht. Zonnebaden, een verkoelende duik in een diepblauwe oceaan en op exclusieve feesten in de stad. Je vindt er frisse kleuren met prachtige blauw-, koraal-, abrikoos-, en rozetinten. Vanaf juni 2012 pas verkrijgbaar, maar kijk nu vast mee met alle make-up uit Cruise Control van Catrice.



Ultimate Shine Lip Colour - €3,99 (110 Shy Flamingo & 220 Mrs. Brightside)
De lipsticks beloven naast dat ze natuurlijk een mooie kleur zouden hebben, ook dat ze de lippen hydrateren en verzorgen, met medium dekking en ultieme glans. Op een (computer)scherm komen lipsticks heel vaak flets over, dus ik hoop niet dat ze in de winkel een heel andere tint hebben dan hoe ik ze nu zie. 

Gel Eye Liner - €3,99
Deze gel eye liner belooft fijn in gebruik te zijn, en daarbij heel precies. Ik ben hier ontzettend benieuwd naar, omdat ik betwijfel of hij fijner zal werken dan een vloeibare, of een eye liner in stift vorm. Hij is verkrijgbaar in een diep oceaanblauwe kleur, waar wat mij betreft nog wel een zwarte variant bij had mogen zitten. 


Lip Appeal Lipgloss - €3,79 (060 Coralista & C01 Welcome To Pink Tropez)
Van de lip appeal lipgloss van Catrice heb ik er al een paar, en die bevallen me nog steeds hartstikke goed, en ik betwijfel dan ook niet dat deze me zullen tegenvallen. De kleuren lijken wel afgestemd om de lipsticks, en ze hebben een lichte vanillegeur, love it!

Defining Duo Blush - €3,49 (050 Apricot Smoothie)
Deze blush bevat twee zomerse tinten om de gezichtscontouren te benadrukken: één met een semi-matte en één met een glanzende structuur.


Eye Shadow Palette - €4,99
Felle en vrolijke kleuren in één palette, en dus praktisch dicht bij elkaar. Zelf vind ik de rode tint rechtsboven iets te heftig voor boven mijn ogen, maar de andere kleuren lijken me prachtig.

Lashes To Kill volume mascara - €3,99 (010 Black)
Ik ben niet weg van de mascara's van Catrice, maar deze lashes to kill spreken me zeker aan. 



 Ultimate Nail Lacquers - €2,49 (C01 Hi, Society!, C02 Jetsetter, C03 Welcome To Pink Tropez, C04 Feel The Yacht Beat & C05 Nautica)
Persoonlijk vind ik de nagellak uit een limited edition nooit zo bijzonder, omdat ze vaak lijken op de kleuren uit de vaste collectie, maar deze kleuren vind ik toch wel wat meer hebben. Allemaal heel verschillend, maar toch passen ze bij het thema; cruise control!
Beauty bag - €3,49
En dan als laatst een onwijs handig toilettasje om mee te nemen. Handig is hij zeker, maar ik zou niet weten of er aan de binnenkant een extra vak zit en hoe groot hij is. Zelf gebruik ik voor op vakantie een toilettasje van Pip Studio die ik heel fijn vind, maar toch is het fijn er meerdere, en een wat goedkopere back-up te hebben. Deze beauty bag lijkt me daar heel geschikt voor, maar mijn god wat is die print oudbollig! Voor deze ene keer dan toch last and least.. 

Alle make-up uit deze limited edition lijken me apart heel fijn en mooi, maar door het geheel van Cruise Control ben ik niet erg van onder de indruk. Ik denk zeker dat ik in juni langs het Kruidvat loop en toch wat meeneem uit de collectie, zoals ik me altijd laat overhalen door de oh zo mooie kleuren..

Cruise Control is vanaf juni verkrijgbaar bij de drogisterij.