Pagina's

donderdag 26 april 2012

Outfits Coachella 2012


Coachella is een jaarlijks muziek- en kunstfestival gehouden in Indio, California. Vanaf dit jaar is het verdeeld over twee weekenden, waarin het elke dag gaat om mooi weer, fijne muziek, een relaxte sfeer en vooral heel veel gezelligheid. Op het muziekfestival zijn de meest uiteenlopende muziekstijlen te beluisteren. Ieder jaar wordt de line-up gevuld met flinke headlines, zoals Radiohead, Dr. Dre, Snoop Dogg, Afrojack en de Arctic Monkeys. Ook zijn er diverse podia: Coachella Stage, Outdoor Theatre, Gobi Tent, Mojave Tent en de Sahara Tent.
Heel goed dat alles hierboven je niks zegt, ik had er eerlijk gezegd ook nog nooit eerder van gehoord. Nadat ik er op verschillende mode- maar ook beautyblogs over las, begon ik steeds meer foto's en sites over het Coachellafestival te bekijken en kreeg ik steeds beter een feeling van hoe het festival is. Dit jaar werd Coachella gehouden op 13, 14 en 15 april, en het tweede weekend op 20, 21 en 22 april. Naast dat het festival veel 'normale' feestgangers trekt, komen er ook genoeg celebs voorbij. Ik heb een hoop foto's voor jullie uitgezocht voor vooral heel veel festivalinspiratie, enjoy watching! 






Als eerst (na de gezellige sfeerbeelden) een aantal celebs achter elkaar, om jullie een beetje een eerste indruk te geven. Helaas is het niet gelukt alle namen onder de foto's te zetten, dus sorry alvast voor het feit dat je niet kunt zien wie wie is.. Ach, het gaat tenslotte om de outfits!


Coachella 2012, wat lijkt het me ontzettend gaaf om daar bij te zijn geweest. De hele dag rond lopen in een outfit die ik anders nooit aan zou doen, naar optredens kijken, zingen, dansen en feesten. Krijgen jullie ook geen heerlijk zomers, relaxed gevoel als je naar deze foto's kijkt?



Links Paris Hilton en Afrojack op Coachella 2012, rechts dezelfde Paris, met haar toenmalige vriend in 2009. Stiekem vind ik het altijd heel grappig om te zien hoe je haar dan 3 jaar later terug ziet met een totaal andere look, een totaal andere uitstraling en het belangrijkste; met een (totaal) andere liefde.  

Nogmaals Paris, hier draagt ze op allebei de foto's een (in tegenstelling tot de andere kleding die ik voorbij heb zien komen) nogal braaf jurkje, maar zeker niet saai! Wat ik zo knap aan haar vind is dat ze het met riempjes, zonnebrillen, schoenen en hoeden altijd weer zo eigen kan maken, en helemaal naar haar eigen zin. 

Gelijk een stuk opvallender zijn deze outfits. Geknip en gescheur in kleding vind ik super leuk staan, nonchalant maar stoer, hoe slordiger hoe leuker. 




Wat ik veel tegen kwam is verschillende dierenprints, van zebra tot panter. Vaak blijft de rest van de outfit vrij rustig, zodat de nadruk blijft liggen op de print.

Midi rokken zijn rokken die tot over de knie komen. Doordat je de taille in je middel draagt is hij makkelijk te combineren met een cropped top.

Grote hoeden, een veelgespot accessoire. Ze maken je outfit af, en staan bij zowel jurken als broeken, als shorts, als bij elk ander kledingstuk, goed te combineren!

De navajo style, ook wel de indianenlook genoemd, doet het de laatste jaren nog steeds erg goed op festivals.

Ook al liep het grootste deel van iedereen op Coachella dit jaar in shorts rond, ook de lange broeken met print doen het goed. Ze zijn er in het los, maar ook skinny staat naar mijn mening heel leuk.

Lijkt Coachella jou leuk?

Bron afbeeldingen: fashionchick.nl, veracamilla.nl, totallycoolpix.com, elle.nl, factory-girls.com, fashionindie.com, socialitelife.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten