Pagina's

zondag 15 april 2012

Mijn Catrice Lip Appeal stash


Verwacht niet te veel van de titel, mijn Catrice Lip Appeal stash bestaat namelijk maar uit vier exemplaren. Vier hele mooie, dat wel. Omdat ik ze stuk voor stuk heel geregeld draag en bijna elke dag meeneem in m'n tas, leek het me leuk er wat over te vertellen. En omdat ik er geen heel uitgebreide review van ga maken, kon ik deze vier lipglossjes prima in een artikel doen. Maak kennis met mijn vierdelige Catrice Lip Appeal stash!




120 Berry Good, 040 Hello, Darling! en 010 Daddy's Girl zitten alle drie in het vaste assortiment van Catrice. Voluit heten ze Lip Appeal Moisture & Shine smoothing lip gloss, een hele mond vol. Mijn vierde gloss komt uit de limited edition Hidden World van een paar maanden geleden. Deze laatste heb ik in de kleur 02 Walk On Air, en is een liquid metal gloss, met een duur uitziende glans. Ik heb ze allemaal voor een prijs van €3,79 kunnen kopen, gewoon bij het Kruidvat. 

Excuses voor de scherpte van de foto!

Over het algemeen bevalt de lipgloss van Catrice me erg goed, al vind ik dat de kwaliteit per kleur wel kan verschillen. Ze staan er om bekend minder te plakken dan andere merken, maar ik vind dat juist een kenmerk van lipgloss, en had het niet erg gevonden als dat niet zo was. Ook het borsteltje werkt naar mijn mening heel fijn, hij is flexibel maar stevig en heeft een goed formaat. 


Van onder naar boven: 120 Berry Good - 040 Hello, Darling! - 02 Walk On Air - 010 Daddy's Girl

120 Berry Good heeft een diepe oudroze kleur, die op je lippen (of op je arm) een stuk paarser overkomt. Ik vind hem heerlijk naar bessen ruiken (de naam "berry good" zegt het al), en deze geur blijft op je lippen gelukkig ook lekker lang hangen. Hij is zeker subtiel en goed te dragen, maar zoals te zien is op de foto wel de donkerste die ik heb. 

040 Hello, Darling! heeft lang en vaak de reis naar school in mijn tas overleefd, wat goed te zien is aan de tekst die er aan de voorkant bijna helemaal is afgesleten. Hij heeft een iets chemischere geur dan Berry Good, maar ik vind dat de mooie kleur met lichtje shimmer dat weer helemaal goed maakt. Hello darling, wat ben jij een beauty!

02 Walk On Air komt uit de Hidden World limited edition, die aan het begin van dit jaar te koop was. Op de persfoto's komt de kleur trouwens helemaal niet goed over, in het echt is hij veel donkerder. Ik denk dat deze lipgloss de meest shimmery is die ik heb, zonder twijfel. In sommige gevallen vind ik dat hartstikke mooi, maar als ik hem draag op een normale schooldag dan denk ik toch dat het iets too much wordt. Dan grijp ik toch sneller naar een andere gloss. 

010 Daddy's Girl is mijn favoriet van deze vier. Het is een glitter lipgloss, en heeft verder geen echte gepigmenteerde kleur. Ik vind hem vrolijk en mooi staan zonder een kleurtje eronder, maar je lipstick kun je ook een glans laten geven door deze lipgloss er over heen te dragen. 


Catrice Lip Appeal Moisture & Shine smoothing lip gloss (5ml) is nog steeds te koop bij de drogisterij voor €3,79 per stuk. Walk On Air uit Hidden World is helaas niet meer verkrijgbaar. 

Gebruik jij de lip appeal van Catrice?

1 opmerking: