Pagina's

zaterdag 7 april 2012

Wat zou je niet kunnen missen?


Hola lieve lezeressen, wat is het alweer een lange tijd geleden dat ik een blogpost voor jullie schreef. Ik hoop dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van jullie welverdiende lange weekend, en dat jullie niet te veel aan het stressen zijn voor jullie school/toetsen/toetsweek. Ik zou het graag willen missen, al die stress. Maar gelukkig zijn er ook dingen die ik niet zou kunnen missen, zoals muziek en artikeltjes schrijven voor m'n blog. Ik heb voor jullie een tag ingevuld, met 10 vragen over wat ik niet zou kunnen missen, en die kunnen jullie vandaag lezen, enjoy!

Wat zou je niet kunnen missen in je slaapkamer? 
Hier hoef ik niet lang over na te denken, dat is absoluut een bed. Het liefst natuurlijk een heerlijk zacht tweepersoonsbed met grote kussens, maar met een simpel bed voor één persoon ben ik ook al heel erg blij. Gewoon eentje waar ik languit op kan neerploffen na een vermoeiende dag, onmisbaar!

Wat zou je niet kunnen missen in je badkamer?
Ik heb over deze vraag ook niet zo heel lang hoeven nadenken, het antwoord schoot me eigenlijk meteen te binnen. Er zijn namelijk maar twee of drie dingen in mijn badkamer die ik echt niet zou kunnen missen; een douche, een toilet en een grote spiegel. Dat laatste zou ook prima een wat kleinere spiegel kunnen zijn, maar ik vind het toch altijd wel fijn als ik mijn hele 'outfit' bij elkaar kan zien.




Wat zou je niet kunnen missen op televisie?
Elke avond staat mijn tv sowieso een paar uur aan, als ik iets aan het kijken ben of stiekem als een achtergrondmuziekje. Toch weet ik goed dat ik het allerliefst naar programma's kijk die me aan het lachen maken. En dan bedoel ik niet een klein, bescheiden glimlach op m'n gezicht, maar gelach, gegier en gebrul.

Wat zou je niet kunnen missen in je snoepkast?
Ook al heb ik er zelf geen, een snoepkast lijkt me ontzettend vet om te hebben. Stel dat je je verveelt, en je begint een beetje trek te krijgen, je neemt gewoon een kijkje in die mega lade of zelfs een hele kast waarom je je snoep bewaart! Het lijkt me gaaf, maar toch zou ik er niet aan beginnen, ik zou veelste veel eten kopen, puur om hem op te vullen, wat ik hartstikke zonde vind. Maar goed, wat zou ik niet tussen mijn snoepvoorraad kunnen missen? Dat worden Skittles denk ik, je kunt er lekker lang op zuigen (of niet) en ze sorteren op kleur daar kan ik ook aardig wat lol aan beleven, shame on me.. 



Wat zou je niet kunnen missen in het donker?
Een klein lampje die ik zelf aan en uit kan doen wanneer ik dat zelf wil, gewoon om even te kijken wat ik niet kan zien in het donker.

Wat zou je niet kunnen missen in je handtas?
Ik heb veel liever een grote, chaotische handtas waar ik niks meer in kan vinden dan eentje waar niet zo veel in zit en die netjes is opgeruimd. Heel graag zou ik gewoon een hele grote rugzak mee nemen en er alles in pleuren wat ik denk nodig te hebben, maar hey, dat gaat niet lukken helaas. Op dit moment zou ik dan toch gaan voor mijn telefoon. Ik bel/sms/whap/ping/mail/twitter/facebook al een jaar lang met mijn BlackBerry Bold 9780, waar ik heel blij mee ben. Ik betaal zelf mee met mijn abonnement en dwing mezelf daarom altijd een beetje er heel voorzichtig en zuinig op te zijn. Zonder mijn telefoon zou ik niet weten wat ik zou moeten doen tijdens de dode momenten op school..


Wat zou je niet kunnen missen in je make-up stash?
Mascara doet het meest met mijn wimpers, geeft me gelijk een wakkere blik en zonder voel ik me gewoon een kaal rupsje. Ik hou van mascara met een grote borstel, ik vind het fijner werken dan eentje die kleiner is en dus beter in de kleine ruimtes zou werken, maar daar heb ik met een grote borstel geen last van. Als ik maar een paar minuten heb om mijn make-up te doen (wat gelukkig niet zo vaak voorkomt) doe ik alleen mascara op, wat op zich al genoeg is.


Wat zou je niet kunnen missen op je muur?
Op mijn kamer hangt niet veel op de muren, wat eigenlijk niet echt een reden heeft. Ik zou dolgraag een mooi kunstwerkje ophangen, of een zelfgemaakt collage, maar ik heb simpelweg geen tijd/zin/inspiratie om er werk van te maken. Dat zou super gaaf zijn, maar missen kan ik het wel.


Wat zou je niet kunnen missen bij je beste vriend(in)?
Een gevoel voor humor! Ik hou van lachen, geschater, droge grappen en de mensen die me aan het lachen maken. Lachen en blijheid vind ik een van de leukste gevoelens van de wereld.


Wat zou jij niet kunnen missen?

Bron afbeeldingen: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten