Pagina's

zondag 8 april 2012

The 4 Things Tag


Een klavertje 4 brengt geluk, de nieuwste iPhone is de iPhone 4, het woord "Love" heeft 4 letters, mijn gezin bestaat uit 4 personen, Beyoncé's geluksnummer is 4, net zoals de naam van haar album, mijn pincode begint met het cijfer 4, en het woord "vier" bekt gewoon ontzettend lekker. Kortom: 4 is hét getal, en het werd daarom ook eens tijd dat ik de tag over 4 dingen maar eens over ga nemen. The 4 Things Tag is een simpele tag, met zeven vragen die je beantwoordt met vier antwoorden, die toch heel veel over iemand kunnen vertellen. Here we go!

Noem 4 dingen die je kan vinden in je tas. 
  1. Telefoon
  2. Portemonnee
  3. Agenda van Paul Frank
  4. Vaseline Lip Therapy Original 
Noem 4 dingen die je kan vinden op je bureau. 
Mijn bureau is voor mij niet een plek om rustig mijn huiswerk te maken, dat doe ik liever lekker languit op de bank. Mijn bureau is wel een plek om af en toe wat spullen op te dumpen en er verder niet naar om te kijken. Een troep is het zeker, maar dat vind ik totaal niet erg, ik vind het juist wel fijn een plek te hebben om alle spullen die ik nog even niet nodig heb op te stapelen. Vaak zijn het schoolboeken die ik dan de volgende dag zo mijn tas in kan schuiven, maar ook mijn laptop, telefoon en iPod liggen er bijna altijd op, als ik er niet iets mee doe.
  1. HP laptop
  2. Wiskunde boeken en schrift
  3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (die ik nu aan het lezen ben)
  4. Notitieboek met wekelijkse to do-lijst


Noem 4 favoriete dingen in je kamer. 
  1. Kledingkast
  2. Bed
  3. Kastje met make-up
  4. Bureaustoel
Noem 4 dingen die je altijd al hebt willen doen. 
Ook al vind ik veel dingen leuk en word ik van veel dingen blij, deze vraag vond ik moeilijk om te beantwoorden.
  1. Bungeejumpen 
  2. Een boek schrijven 
  3. Eigen make-up/kledinglijn uitbrengen
  4. Schrijven voor een succesvol blog/tijdschrift
Noem 4 dingen waar je momenteel into bent. 
Als eerst is dat voor mij het bloggen, en alles wat daarbij hoort. Rondneuzen op andere blogs en sites over mode en make-up, maar ook foto's maken, bewerken en producten testen. Helaas ben ik niet iemand die makkelijk grenzen voor zichzelf kan stellen, want na 3 uur op het internet ben ik het vaak nog steeds niet zat. De laatste tijd heb ik dat wel meer onder controle, en zet ik na een uurtje gewoon mijn computer uit, ook al vind ik dat nog zo vervelend. Bloggen, daar ben ik momenteel zeker into in.
  1. Bloggen
  2. Muziek luisteren
  3. Foto's maken
  4. Quotes


Noem 4 dingen die niet veel mensen over je weten. 
  1. Ik ben heel erg perfectionistisch
  2. Ik heb te veel energie, altijd
  3. Ik kan een zeehond na doen
  4. Ik beslis het liefst alles alleen en vind het moeilijk om hulp te vragen
Noem 4 nummers die je niet uit je hoofd kunt krijgen. 
  1. Rihanna ft. Drake - Take Care
  2. Cher Lloyd ft. Astro - Want U Back
  3. K'naan ft. Nelly Furtado - Is Anybody Out There
  4. Train - Drive By
Dat was de tag alweer! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden en mij zo in ieder geval wat beter hebben leren kennen.
Fijn Pasen!

Bron afbeeldingen: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten