Pagina's

maandag 23 april 2012

Inspirational Monday: Galaxy print


De galaxy print, wie kent hem niet. Shirts, schoenen, jurken, leggings en ga zo nog maar even door bedrukt met een deel van het universum. Ik vind de galaxy print er ontzettend gaaf uit zien, hij staat stoer en mysterieus door de donkere achtergrond met lichte vlekken. Een tijdje geleden had ik nog geen idee dat deze print een eigen naam had, maar ik ben blij dat ik er toch, perongeluk, ben achter gekomen, want wat is een mooie print zonder eigen naam? Goed gecombineerd vind ik hem hartstikke tof staan, en ik laat me daardoor graag inspireren. Kleding en accessoires met de galaxy print zijn in de winkel erg moeilijk te vinden, vandaar dat veel bloggers hem zelf proberen te maken. Dus lieve H&M, ontwerp wat leuke kleertjes met de galaxy print en I'll be there. 































Dat was Inspirational Monday voor deze maandag, wat vind jij van de galaxy print?

Bron afbeeldingen: weheartit.com

1 opmerking: