Pagina's

vrijdag 21 september 2012

Rimmel 60 Seconds Instyle Coral


Ik hou van nagellak, van heel veel verschillende potjes, merken en kleurtjes, die ik het liefst allemaal tegelijk op mijn nagels doe. Ik kan wel zeggen dat mijn nagellakstash met de week groter wordt, en ik kan me mijn nagels zonder nagellak erop eigenlijk niet meer voorstellen. Vandaag lakte ik mijn nagels met een 60 Seconds lakje van Rimmel London: Instyle Coral. Excuses voor de slechte foto, ik heb hem met mijn telefoon moeten maken omdat mijn camera het niet deed, waardoor de kleur nu ontzettend oranje overkomt. 



415 Instyle Coral vind ik een erg mooie koraalkleur, hij is fel en komt dicht in de buurt van neon, maar is toch heel draagbaar. Hij lakt dankzij het brede kwastje perfect, en dekt in twee laagjes. Een prachtige kleur, die ik nog heel vaak zal dragen.

Rimmel 60 Seconds nagellak is te koop bij de drogisterij voor €4,99 per stuk (verlaagde prijs). 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten