Pagina's

donderdag 31 juli 2014

Music Of The Moment #10

De afgelopen periode heb ik niet geblogd, maar daarentegen oh zo veel gedaan. En muziek geluisterd! Eindelijk vond ik weer eens de tijd en ruimte om er rustig voor te gaan zitten en mijn favoriete liedjes van dit moment op een rijtje te zetten. Terwijl ik (bijna helemaal) zorgeloos geniet van de zomer met een drankje in m'n hand, kan een lekker deuntje niet ontbreken.


#1 Sigma - Nobody To Love klik hier om dit nummer op YouTube te luisteren
Misschien heb ik Nobody To Love onderhand iets te vaak gehoord, maar ach. Hij blijft gewoon leuk vind ik. Verder hoef ik niks te zeggen toch?


#2 Jess Glynne - Right Here klik hier om dit nummer op YouTube te luisteren
Ik had het niet erg gevonden als de saxofonen (tell me if I'm wrong) niet zo aanwezig in dit nummer waren, maar dat mag de pret niet drukken. Jess Glynne is een zangeres die ik absoluut niet goed ken, maar haar stem bevalt me wel. Right Here ken ik pas een paar dagen, maar ik denk dat ik er nog vaak naar zal luisteren.



#3 Secondcity - I Wanna Feel klik hier om dit nummer op YouTube te luisteren
Dit nummer maakte me een beetje fan van Secondcity. Een zomers deuntje die ik écht vaak heb geluisterd. Af en toe vind ik het leuk om er een remix van op te zoeken op Soundcloud, want ook daar zijn een hoop leuke van.



#4 Ben-E & Falki - Place That You Feel klik hier om dit nummer op YouTube te luisteren
Ik ben denk ik verliefd op het begin van dit nummer. Echt een fijne en rustige melodie. Sowieso een geschikt nummer voor tijdens het studeren of iets in die richting (school duurt gelukkig nog wel even), maar eigenlijk skip ik deze nooit als 'ie langskomt in m'n playlist.



#5 Avicii - Lay Me Down klik hier om dit nummer op YouTube te luisteren
Ik vind Avicii leuk! Veel van zijn nummers luister ik, en ook deze blijft hangen in m'n hoofd (op de goede manier). Het gelijknamige nummer van Sam Smith behoort trouwens ook tot m'n favorieten, maar Avicii kreeg een plekje in mijn Music Of The Moment.



Natuurlijk heb ik nog een hele lijst van nummers waar ik momenteel graag naar luister, maar de bovenstaande vijf sprongen er echt voor mij uit. De overige bewaar ik graag voor Music Of The Moment #11.

Waar luister jij naar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten