Pagina's

maandag 12 december 2011

Forever 21 - What's on my wishlist?


Eerlijk is eerlijk, als je mij een jaar geleden had gevraagd wat Forever 21 is, dan had ik je dat niet kunnen vertellen. 'Ja tuurlijk, een kledingwinkel!' Ik had verder ook geen idee over de kleding die er verkocht wordt, maar toen ik op girlstyle.nl las dat er dit jaar drie Forever 21 winkels in Nederland worden geopend (Rotterdam, Amsterdam en Utrecht), ben ik toch maar even rond gaan kijken. 'Wauw!' dacht ik, ik heb mijn winkel gevonden.

Forever 21 is een grote Amerikaanse winkelketen, die dit jaar flink heeft uitgebreid in Europa. Eerst komen er winkels in Dublin, Madrid, Rome, Berlijn, Birmingham, Londen en Wenen, volgend jaar staan Amsterdam, Rotterdam en Utrecht op de planning. We moeten dus nog even geduld hebben, maar tot die tijd vermaken we ons nog wel even in de webshop. Qua kleding en prijzen heeft Forever 21 veel weg van H&M. Ik heb in ieder geval al een bescheiden wishlist in elkaar gezet, maar of ik alles ook ga bestellen weet ik alleen nog niet.. Misschien voor een leuk kerstcadeautje? :-)


1. Geo Boyfriend Cardigan, van €23.75 voor € 16.99

2. Life Is Good Top, van €12.75 voor €8.99

3. Spangle Crop Jacket, €23.75

4. Pintuck Bodycon Skirt, €13.75


5. Shimmer Strapless Dress, €21.75

6. Vibrant Skinny Ankle Jeans, €23.75

Allemaal verkrijgbaar in de online shop: forever21.com Wat vind jij van Forever 21?

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3277858/dare-to-dream?claim=gxb55swm6fv">Volg mijn blog met bloglovin</a>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten