Pagina's

donderdag 22 december 2011

Geef mij maar zo'n huis

Je hebt ze in alle soorten, maten, en kleuren, ontwerpen en prijzen, maar ze zijn vooral naar ieder z'n eigen smaak ingevuld: huizen. Er is (naar mijn mening) niets lekkerders dan na een lange school/werkdag thuis op de bank neer te ploffen en even helemaal te relaxen. Thuis is een plek om naar je eigen ideeën in te richten, en zelfs met een minder budget kan dat. Een andere sfeer in je huis of kamer aanbrengen is moeilijk, maar toch ben ik zo iemand die dat constant probeert, ook als het niet helemaal lukt. Nieuwe kussentjes en een rol behang doen al snel wonderen. Maar goed, ik denk dat jullie ook nog bij jullie ouders wonen, en zelf natuurlijk niet alles beslissen. Dromen en fantaseren over je toekomstige huis, daar is in ieder geval niks mis mee (worden jullie nooit jaloers als je naar MTV Cribs aan het kijken bent?! Zoals ik al zei, ze zijn er in alle soorten en maten, en daar laat ik me maar al te graag door inspireren.



Woonkamer
Zelf vind ik ruime woonkamers met veel ramen erg mooi, en daarbij kan een mooi uitzicht natuurlijk niet bij ontbreken.. :-)

Slaapkamer
The place where al the magic happens..

Badkamer

Tuin

Tijdens het uitzoeken van wat mooie plaatjes viel het me op dat ik qua huizen een duidelijke smaak heb. Mijn huis moet groot, (ja pfoei wie wil er nou geen groot huis?) ruim en strak ingericht zijn met moderne meubels. Kleuren in huis zijn er om mee te spelen, maar wit vind ik fris, en daarom een mooie kleur voor in huis.

Hoe ziet jullie droomhuis eruit?

Bron afbeeldingen: weheartit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten