Pagina's

zondag 25 december 2011

Paul Frank lipsmackers


Ze stonden al een tijdje op mijn kast, klaar om getest te worden, maar nu zijn ze eindelijk aan de beurt. Ondanks dat het geen echte beautyproducten zijn, leek het me toch leuk ze aan jullie te showen, en te laten zien wat mijn mening is.

Ik heb twee lipsmackers, ik in de smaken Clancy's Cotton Candy en Julius' Coconut Cream.
 

Zoals ik al zei, de lipsmackers zijn geen echte beautyproducten, en niet zozeer gericht op kwaliteit. Wat niet betekent dat ze flut zijn, om het zo maar even te zeggen, want wat ze wel doen is het verzorgen van m'n lippen.
Julius' Coconut Cream is een (zoals de naam al zegt) naar kokos ruikende lippenbalsem. Zodra je het hebt aangebracht op je lippen blijft de geur hangen totdat de balsem van je lippen is verdwenen. Zolang het op je lippen blijft, is de geur dus aanwezig. Persoonlijk ben ik geen fan van kokos, en voor de geur zelf hoef je me 's nachts ook niet wakker te maken.


Eerlijk gezegd stond ik dus ook niet te springen om deze lipsmacker te gaan testen, en nu, na het testen weet ik het nog steeds niet. Aan de ene kant is het een redelijk fijne (met vrolijke verpakking) lipsmacker, maar aan de andere kant blijft hij niet lang zitten en heeft het een chemische geur/smaak. Een twijfelgevalletje als het aan mij ligt, maar toch blijf ik hem geregeld opsmeren, want terwijl bijsmeren nodig is, blijft hij m'n lippen zoet maken.


Clancy's Cotton Candy is mijn favoriet van de twee, wat hij dankt aan zijn heerlijk zoete geur. Helaas blijft ook deze variant niet lang op je lippen zitten en heeft hij een chemisch, maar zoet geurtje. Uiteindelijk ben ik dus meer te spreken over het uiterlijk dan de kwaliteit zelf. Net als Julius'Coconut Cream is hij kleurloos, en laat ook geen glans achter. Toch blijf ik de zoete goedjes graag op m'n lippen smeren, alleen al omdat ze er zo super schattig uitzien..

Eindresultaat: 6.5
De vrolijke lipsmackers van Paul Frank hebben dus hun voor- en hun nadelen:

+ vrolijke verpakkingen
+ verzacht droge/schrale lippen
+ low-budget

- chemische geur/smaak
blijft niet lang zitten
- onhandig in gebruik
- glansloos

Paul Frank lipsmackers zijn te koop bij Douglas voor €1,99 per stuk. Wat vinden jullie van de lipsmackers van Paul Frank?

1 opmerking:

  1. Dit is juist de beste lipsmacker/lippenbalsem uit mijn stash...

    BeantwoordenVerwijderen