Pagina's

woensdag 21 december 2011

Tag: You could be so happy

M'n allereerste tag voor jullie! Nou word ik sowieso al heel blij als ik (nieuwe) tags langs zie komen, The happy tag maakte me vandaag nog blijer. Gewoon weer even ouderwets nadenken over wat je nou echt blij of gelukkig maakt.













Van welke mensen om je heen word je blij?
Ik denk dat dit heel voor de hand zal liggen voor vele van jullie: ik word blij van mensen om wie ik geef. En dan bedoel ik niet alleen (goede) vrienden of familie, maar ook klasgenoten die leuke grappen maken (en dan zijn er nogal wat..). Die aanwezigheid maakt me sowieso al heel blij, dat je met mensen kan zijn van wie je houdt. En daarnaast, mensen die positief blijven denken: halleluja!

Van welke make-upproducten word je blij?
Dat zal ongetwijfeld een lang lijstje worden, maar makkelijke, snelle make-up die me er gelijk een stukje frisser laten voelen zijn mijn favoriet. Mascara staat stipt om nummer 1, het brengt makkelijk aan, goede mascara blijft lang en goed zitten en het aller belangrijkste: het maakt je gelijk een stuk frisser/opener, can't without! Daarnaast doet een beetje Purol op m'n lippen me ook al snel heel erg goed, lekker ruikende en glanzende lippen zijn voor mij ook echt een must-have.

Van welke films/tv-programma's word je blij?
Comedys! Friends en Modern Family zijn daar perfecte voorbeelden van, alle twee draait het om een grote familie, die zoals gezegd, rare dingen meemaken (Modern Family is trouwens weer begonnen, elke dinsdagavond op RTL5!). Films en programma's waar je lekker om kunt lachen dus. En natuurlijk, ook Spongebob hoort daar bij, en schaam je niet als je het met me eens bent, want jongens, wie blijft kijken als Spongebob langskomt?! Qua films is mijn voorkeur heel ruim, goede films kunnen me sowieso vrolijk maken. :-) Denk aan films met knappe acteurs/actrices.. Op dat gebied ben ik een echte alles-watcher.

Van welke muziek word je blij?
Ookal kunnen artiesten zoals Adele nog zo goed/mooi zingen, nummers zoals Someone Like You, He Won't Go en Set Fire To The Rain halen me gewoon niet uit m'n dip. Wat mij betreft ligt het meer aan de tekst dan aan de persoon die het zingt. Een paar nummers die me op elk moment van de dag vrolijk kunnen maken zijn bijvoorbeeld Mr. Saxobeat, Hush Hush en Happiness van Alexis Jordan, Who's That Chick en Where Them Girls At van David Guetta, Levels van Avicii, Jessie J - Domino, en Sean Paul - Got 2 Love U. Verder zeg ik eerder dat nummers me inspireren dan dat ik een idool of favoriet heb.

Van welke hobby word je blij?
Hobby's maken mij vanzelfsprekend blij, dus opnieuw heb ik hier geen echte favoriet. Ik hou van films kijken, schrijven en hockeyen, maar bloggen is anders. Succesvol bloggen blijft een droom, waar ik veel voor over heb om dat te bereiken: World, show me what you've got!

Waar worden jullie blij van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten