Pagina's

dinsdag 31 juli 2012

Texel, ik heb van je genoten.


Na twee weken lang op vakantie te zijn geweest, en ook gelijk een blogbreak te hebben genomen ben ik weer back in town. Hallelujah, ik ben weer thuis. Ik zeg het met een grijns op mijn gezicht, omdat ik ontzettend blij ben dat ik weer kan bloggen/internetten en niet meer in een tent slaap. Maar waddeneiland,  voor de rest ga ik je missen: je zonsop- en ondergang, je zee, strand en mooie natuur. Het weer zat voor het grootste deel mee, waar ik een paar lange dagen op het strand en nu mijn bruine huidje aan te danken heb. 

Texel, ik heb van je genoten, van het feit dat ik helemaal kon doen waar ik zelf zin in had en dat alles zo relaxed ging. Ik heb genoten van je ijs, je zee, je strand, duinen en wandelpaden, van je gezelligheid en vrolijke sfeer. Tot de volgende zomervakantie!

Foto's maken is er totaal bij ingeschoten, maar ik heb toch nog een paar (natuurlijke) foto's kunnen maken.



 Duinen met in de verte de vuurtoren.


Strand (met koude zee).

Ook al is dit de eerste dag dat ik weer thuis ben, in mijn hoofd ben ik nu alweer stiekem een beetje bezig met mijn volgende vakantie. Op 13 augustus vlieg ik namelijk naar noord Spanje, waar ik twee weken blijf. Anders dan de afgelopen weken ga ik proberen in ieder geval veel meer vooruit te plannen, waardoor er, ook als ik niet thuis ben, gewoon artikelen online komen. Ik ga mijn best doen om dat voor elkaar te krijgen, en als je nog ideeën hebt voor artikelen dan zijn die altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten