Pagina's

zondag 8 juli 2012

Essence Kajal Pencil oogpotlood



Ik zal maar gelijk eerlijk zijn: oogpotlood is niet mijn ding. Niet omdat ik het effect wat een oogpotlood geeft niet mooi vind, integendeel, maar meer omdat ik hem gewoon niet fijn vind werken. Toch besloot ik voor de verandering weer eens een oogpotlood uit te proberen: de Kajal Pencil van Essence. Budget en heel goed betaalbaar, maar hoe bevalt de kwaliteit? 


 Ik heb het oogpotlood meegenomen in de kleur 01 Black, deze kleur leek mij het meest naturel voor een simpele ooglook. Het potloodje is niet te zacht maar ook zeker niet te hard, de structuur vind ik prima. 


Het potlood belooft zeer precies te werken en lang te blijven zitten. Allebei die beloftes worden naar mijn mening niet nagekomen, je moet echt hard over je huid gaan als je een diep zwarte lijn wilt trekken. Als je hem swatcht op je hand is het opzich nog geen probleem, maar als je te hard drukt op je ooglid kan het gaan irriteren. 

Ik heb het potloodje in totaal niet meer dan een paar dagen gebruikt, omdat ik er gewoon niet tevreden over ben. Dat hij snel vervaagt/verdwijnt is nog niet het grootste minpunt, want toen ik hem droeg bij wat warmer weer gaf hij na een tijdje af op m'n ooglid.. Ik hoef jullie hopelijk niet te vertellen dat dat er totaal niet uit zag..


Voor het geld wat je ervoor betaalt kan ik het geen echte miskoop noemen, maar hem opnieuw kopen ga ik zeker niet doen. Helaas!

Pluspunten
- Prijs
- Structuur

Minpunten
- Weinig pigment
- Vervaagt snel
- Kan voor een geïrriteerde huid zorgen bij je ogen
- Geeft bij warm weer af op je ooglid
- Korrelt bij het aanbrengen

Essence Kajal Pencil €0,99

1 opmerking: