Pagina's

zaterdag 7 juli 2012

The Body Shop Spiced Vanilla hand cream + hand cleanse gel


Jullie konden ze woensdag al zien in mijn shoplog, de Spiced Vanilla hand cream en hand cleanse gel van The Body Shop. Twee producten voor je handen, de één om ze te reinigen en de ander om ze te voeden en te verzachten. De één met sterke citrusvruchten geur en de ander ruikend naar vanille.




Spiced Vanilla Hand Cream is een handcrème met kruidig vanilleparfum. De geur vind ik heerlijk warm en kruidig, je blijft hem nog lang nadat je de crème hebt opgesmeerd ruiken. De structuur is niet te dun en niet te dik, precies goed! Je hebt maar weinig nodig om alles over je hele handen te verspreiden en ik denk dus dat je met de 50 ml die er in zit, alsnog erg lang kan doen. De crème is vochtregulerend, werkt verzachtend en voedend. Het enige nadeel vind ik dat je handen toch nog redelijk lang vettig aan blijven voelen, maar ondanks dat vind ik hem toch erg fijn. 

Spiced Vanilla Hand Cream €9

Edit: deze crème komt uit de kerstcollectie van 2011, en is daarom afgeprijsd. 
Spiced Vanilla Hand Cream op mijn hand + uitgesmeerd


Satsuma Hand Cleanse Gel is een reinigende handgel met een frisse geur van satsuma, een citrusvrucht. Je  kunt hem bijvoorbeeld gebruiken als je handen niet fris meer aanvoelen, als je op school of op het werk zit, onderweg of op vakantie. Je hebt maar een kleine hoeveelheid nodig en aller fijnst vind ik dat je er geen water bij nodig hebt, hij trekt in je handen en je hoeft het verder niet af te spoelen. De gel bevat geen triclosan en werkt desinfecterend. Ik vind het ontzettend fijn om zo'n gel bij me te hebben, zeker wanneer het warm is buiten, je net een plakkerig ijsje hebt gegeten en je de behoefte hebt je handen te wassen. Deze gel is dé oplossing en werkt super.

Satsuma Hand Cleanse Gel €4 

Satsuma Hand Cleanse Gel op mijn hand + ingetrokken

Gebruik jij verzorgingsproducten voor je handen?

1 opmerking:

  1. De spiced Vanilla heb ik in de winkel geroken en hij ruikt echt heerlijk! Ik gebruik enkel body butters voor mijn handen, maar wel goeie van TBS =]

    BeantwoordenVerwijderen