Pagina's

zaterdag 28 juli 2012

Stapelreview lipproducten #1


Lipproducten, ik hou van ze. Foundation of eyeliner sla ik nog wel eens een keer over, maar zonder lipproducten voel ik me kaal. Of het nou een plakkerige lipgloss of een zoete balsem is, het maakt me soms even niets meer uit. Omdat ik vaak van plan ben een gloss of lipstick te testen voor mijn blog maar daar bijna nooit aan toe kom, stapelen ze op, en wat krijg je dan? Juist ja, hier is stapelreview nummer 1!



Stapelreview #1 bestaat uit:
Essence XXXL Shine lipgloss 15 True Love
Essence XXXL Shine lipgloss 13 Rock On
The Body Shop Born Lippy Guava
Purol lippenbalsem met UV-filter
Catrice Ultimate Colour lipstick 190 The Nuder The Better
Essence lipstick 01 Frosted


Essence XXXL Shine lipgloss 15 True Love - Deze lipgloss heeft een hele donkerroze kleur, dicht tegen vuurrood aan. Op je lippen is de kleur minder heftig dan in de verpakking, maar dekt toch goed. De applicator is redelijk breed en smeert fijn uit over je lippen. De geur is neutraal en niet heel chemisch, wat op je lippen ook veel fijner aanvoelt. Hij blijft lang zitten maar is gelukkig helemaal niet zo plakkerig als je zou verwachten.

Essence XXXL Shine lipgloss €1,79


Essence XXXL Shine lipgloss 13 Rock On - Ongetwijfeld de meest bijzondere kleur lipgloss die ik heb. Ik kocht hem met het idee dat ik hem nog wel een keer zou dragen bij een feest, want heel draagbaar is hij niet. Op je lippen is het een doorzichtige gloss met vooral paarse glitters, die nogal donker overkomen. Hij is zeker mooi, blijft goed zitten maar is zoals ik al zei, persoonlijk zou ik hem niet vaak overdag dragen. 


Essence XXXL Shine lipgloss €1,79




The Body Shop Born Lippy Guava - Een fijne lippenbalsem, maar ik ben er niet dol op. De geur doet me eerder denken aan zeep of afwasmiddel dan aan tropische vruchten. De verpakking vind ik daarintegen wel heel praktisch en is makkelijk te openen. Mijn lippen voelen nadat ik deze balsem op heb gehad wel heel fij en zacht aan, maar door de geur laat ik hem veel liever liggen.

The Body Shop Born Lippy €5


Purol lippenbalsem met UV-filter - Heerlijke geur en voelt ook net zo fijn aan op je lippen. Blijft heel lang zitten, voedt en door het UV-filter van factor 8 hoef je je dus geen zorgen te maken dat het slecht is voor je lippen om er mee in de zon te zitten. 

Purol lippenbalsem €2,99



Catrice Ultimate Colour lipstick 190 The Nuder The Better - Deze lipstick heeft een bruine nude kleur, is romig en erg goed gepigmenteerd. Doordat ik zelf niet de perfecte lippen heb (velletjes etc.) voor een lipstick, draag ik hem niet vaak, maar áls ik hem draag vind ik hem mooi. Heel mooi zelfs! Hij brengt ontzettend fijn aan maar gaat bij mij na een tijdje wel in de lijntjes trekken. 

Catrice Ultimate Colour lipstick €3,99



Essence lipstick 01 Frosted - De verpakking is niet de sterkste kant van deze lipstick. Plastic, roze en nog meer plastic, I don't like. Hij smeert fijn, romig en de geur is heerlijk zoet. De kleur komt op mijn lippen bijna niet over, het lijkt er eerder op alsof ik ziek ben of een koudje heb gevat. (Vandaar ook de naam Frosted?) Bij het aanbrengen gaat hij gelijk al in de lijntjes zitten.. Niet helemaal mijn ding dus. 

Essence lipstick €1,99


Swatches: Essence XXXL Shine lipgloss 15 True Love - Essence XXXL Shine lipgloss 13 Rock On - Catrice Ultimate Colour lipstick 190 The Nuder The Better - Essence lipstick 01 Frosted - The Body Shop Born Lippy Guava - Purol lippenbalsem met UV-filter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten