Pagina's

zaterdag 14 juli 2012

Ik ben twee weken weg van huis/op vakantie


Tussendoor een korte blogpost om jullie te laten weten dat ik twee weken op vakantie ben. Ik ga veertien dagen genieten van het mooie weer/aan het strand liggen/vakantie vieren/bruin worden maar vooral heel blij zijn om het feit dat ik geen school heb. En waar ga ik dat dan allemaal doen? Ik blijf gewoon lekker in Nederland, en slaap op het waddeneiland Texel. Ik ben er met mijn zus en een deel van m'n familie, maar mijn ouders zijn gewoon thuis. Als je dit leest ben ik waarschijnlijk al onderweg, en rond 1 augustus ben ik weer thuis. Dat betekent twee weken lang op vakantie, weg van huis, en dus ook even een tijdje geen laptop om mijn blog bij te houden. Ik heb bijna niet vooruit geschreven, maar ik hoop dat ik met mijn telefoon in ieder geval een paar columns of updates voor jullie online kan zetten. Het is nog even afwachten hoe dat gaat lopen, maar ik houd jullie hopelijk op de hoogte. 

Op 13 augustus vlieg ik naar Spanje, en ben ik tot het eind van de maand weg. In totaal dus iets meer dan een hele maand weg, en geen tijd om te bloggen. Ik baal er wel van, maar ben er echt aan toe om er even tussen uit te gaan en ben van plan daarna weer volop te bloggen. Jullie horen het nog van me hoe het allemaal gaat lopen!

Waar ga jij heen op vakantie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten