Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Shoplog Amsterdam 01/07/12


Afgelopen zondag heb ik heerlijk geshopt in Amsterdam, voornamelijk voor wat zomeraankoopjes voor de zomer(vakantie), maar ook liep ik even de Hema en The Body Shop binnen voor wat beautyproducten. Voor de zomer ben ik van plan nog wat make-up te kopen, dus daar komt over een tijdje een aparte haul over!



Ik heb deze top met korte mouwen al in het donkerblauw, maar in het zacht/oudroze is hij ook erg mooi. Hij zit boven strak en loopt dan steeds breder uit naar beneden. Van achter is hij wat langer en valt hij helemaal over je billen heen, en vergeet het borstzakje niet!

€7,95


Deze schattige donkerblauwe pyjamabroek met bloemenprint kon ik niet laten liggen. Voor een dagje bankhangen, om 's avonds een avondwandelingetje mee te maken of om natuurlijk heerlijk in te slapen.

Afgeprijsd van €14,95 voor €5,00.


Een nieuwe bikini, pff daar was ik doe! Ik koos (onder andere) voor deze basic met roze print. Hij is vrolijk en net wat anders dan dat ik normaal heb, maar zeker niet minder leuk. Door de 2 voor 1 actie op alle bikini's nam ik deze helemaal gratis mee naar huis.

Top afgeprijsd van €9,95 voor €5,00
Hipster afgeprijsd van €9,95 voor €5,00




Als tweede bikini koos ik deze zwarte, met bandeau top en broekje met een redelijk grote band. Hij zit ontzettend lekker en net wat minder 'schattig' dan m'n roze. Toch denk ik dat ik ze allebei deze zomer heel veel ga dragen, because I love the summer!

Top €8,95
Hipster €9,95


Dit setje nagellak had ik al veel vaker gezien, maar nam ze nooit mee omdat ik dacht dat de kwaliteit me tegen zou vallen. Deze keer werd ik toch weer verleid door de zomerse kleurtjes, en uiteindelijk vond ik ze het toch wel waard. Waarschijnlijk schrijf ik hier nog wel een artikel over!

€3,95


The Body Shop had onzettend veel mooie aanbiedingen en acties, waaronder een hand crème en desinfecterende gel waar ik allebei €2 voor betaalde. Handig voor in het vliegtuig, op vakantie maar ook onder weg of op school, waar ik gelukkig voorlopig niet naar toe hoef. Bij Hema kwam ik een scrub crème voor het gezicht tegen, waar ik erg benieuwd naar ben!

Spiced Vanilla hand crème afgeprijsd van €7,00 voor €2,00
Desinfecterende hand gel afgeprijsd van €4,00 voor €2,00
 Hema scrub cream €2,25


Na ruim een maand zonder oortjes te hebben overleefd heb ik ze dan eindelijk weer... Ik heb eigenlijk geen idee waarom ik niet meteen nieuwe heb gehaald, misschien omdat ik nogal kritisch ben op dat gebied. Ik was op zoek naar in-ears, die ecth in je oor gaan en er niet uitvallen, wat bij mij contstant gebeurt. Ik kwam deze tegen bij de Hema voor een redelijke prijs en besloot ze mee te nemen. Helaas waren ze er alleen nog maar in het donkergrijs, minpuntje. 

€7,95

Wat heb jij de afgelopen tijd geshopt?

1 opmerking:

  1. Leuke spulletjes heb je gekocht hoor! Ik heb laatst ook de Spiced Vanilla creme gekocht! Ohnee bij mij was het shower gel,haha :-)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen