Pagina's

dinsdag 2 oktober 2012

Tag: 10 t/m 1



Had ik jullie al verteld dat ik gek ben op tags? Ongetwijfeld wel, want ik heb er intussen al een hoop gedaan. De 10 t/m 1 tag maakte me nieuwsgierig om zijn naam, maar is eigenlijk heel erg simpel. Op de eerste vraag geef je 10 antwoorden, op de tweede 9 en zo verder. Ik hoop dat jullie me door deze tag weer een stukje beter leren kennen, maar ik denk dat dat zeker gaat lukken door deze 10 leuke vragen.


Noem 10 dingen over jezelf.
15 jaar // ik zit op dit moment in 4VWO // ik denk veel te veel na over dingen // ik fiets elke dag bijna 30 kilometer, van huis naar school en weer terug // ik ben gek op lekker eten, van winegums tot sushi // ik zou het liefst de hele dag willen bloggen, maar helaas gaat dat er de komende 3 jaar niet van komen // 80 procent van mijn kledingkast bestaat uit kleding van H&M // ik hou van lachen // ik heb al bijna 1,5 maand niet meer geshopt (naast een paar nagellakjes...) // ik luister op dit moment naar de Avondploeg bij SlamFM


Noem 9 dingen die je leuk vindt.
Bloggen // films en series kijken // fotograferen // weheartit // winkelen // muziek // mooi weer // lachen // hockeyen. En er zijn nog 100 andere dingen die ik leuk vind!

Noem 8 dingen die je niet leuk vindt.
Regen // buikpijn // ruzie // als dingen niet lukken // iets of iemand verliezen // miskopen // onzekerheid // teleurstellingen

Noem 7 plekken waar je graag bent. 
Thuis // bij m'n vriendjes en vriendinnetjes // bij m'n familie // op het hockeyveld // in bed // op vakantie // in de armen van iemand die ik lief vind


Noem 6 manieren om jouw hart te winnen.
Me aan het lachen krijgen // eerlijk zijn // lief zijn // initiatief nemen // me begrijpen // jezelf zijn

Noem 5 plekken waar je nog heen wilt.
New York // Zuid Afrika // Curaçao // Australië // Rio de Janeiro

Noem 4 dingen of personen waar je niet zonder kan.
Beste vrienden en vriendinnetjes // familie // mijn blog // blijheid


Noem 3 van je lievelingsliedjes. 
Jack Johnson - Breakdown // Black Eyed Peas - Where Is The Love // Usher - Numb, en gelukkig zijn er nog duizend andere nummers waar ik graag naar luister.

Noem 2 wensen.
Gelukkig en gezond blijven // studeren

Een laatste woord.
Liefde!

Als je deze tag ook wilt doen dan mag je hem natuurlijk overnemen op je blog. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten