Pagina's

donderdag 18 oktober 2012

Music Of The Moment #6


Ik heb de afgelopen tijd aardig wat nieuwe muziek ontdekt en geluisterd, en dus is het hoog tijd voor een Music Of The Moment. Deze keer gaan mijn favoriete nummers van Jack Johnson op de achtergrond tot vrolijk worden van de stem van Andy Grammer. Luister mee en enjoy the music!
Rihanna – Diamonds

Rihanna is al heel erg lang een van mijn favoriete artiesten, en dat bewijst ze maar weer eens met dit nummer. Diamonds is heerlijk om naar te luisteren, om op mee te zingen, maar ik kan hem ook ontzettend goed gebruiken als achtergrondmuziekje. Ik ben dan ook niet voor niets een Rihanna fangirl... 

Chef'Special – Birds

De muziek van Chef'Special kende ik al een hele tijd, maar een vriendin hielp me eraan herinneren hoe goed die muziek ook al weer was. Birds vind ik heel mooi, maar ook een van hun andere singles, Scribblin, is een van mijn favorieten. 


Andy Grammar  Keep Your Head Up

Keep Your Head Up is een oppepper, een you can do it powersong. Leuk om naar te luisteren als je al vrolijk bent, en lekker mee kunt blèren, maar ook heel fijn om juist een glimlach op je gezicht te toveren. 

Jack Johnson – Breakdown
Een heerlijk relaxed nummer!

Gym Class Heroes ft. Neon Hitch – Ass Back Home


Ik luister Ass Back Home al een hele tijd, maar hij blijft leuk! Gym Class Heroes verassen me elke keer weer met hele fijne muziek die ik het liefst de hele dag op repeat heb staan. 

Alyssa Reid ft. Snoop Dogg – The Game

Ook leuk: Major Lazer - Get Free, Frank Ocean - Thinkin' Bout You, Sander van Doorn ft. Mayaeni - Nothing Inside, Sharon Doorson - Fail in Love & Florence ft The Machine - Spectrum.