Pagina's

zaterdag 27 oktober 2012

Leggings met een printje


Een basic legging is altijd handig om in je kledingkast te hebben; je kunt hem dragen met een lange tuniek met een leuk printje of ook de rest van je outfit rustig houden. Maar natuurlijk kan het ook anders! In plaats van een broek of legging in het donkerblauw/zwart/bruin, zijn er genoeg hele leuke, bijzondere, aparte en vooral heel veel opvallende. Galaxy-, luipaarden- en bloemetjesprints, regenbogen, figuren...

De outfit hierboven ziet er door het losvallende jasje heel comfortabel uit. De bloemenprint van de legging maakt hem heel lief, en ik vind hem ontzettend goed bij het meisje staan. Het is niet helemaal mijn stijl, maar ik zou zoiets wel heel graag een keer willen dragen.
Toen ik aan het rondsnuffelen was op weheartit en Lookbook, kwam ik heel veel outfits zoals deze tegen. Een opvallende legging in een vrolijke kleur gecombineerd met een witte (of andere effen) top. Zelf vind ik dit ook de leukste manier om zo'n legging te combineren, omdat ik het anders veel te chaotisch vind. 

De galaxyprint, ik blijf hem geweldig vinden. De totale outfit vind ik niet zo geslaagd, omdat het jasje óók een soort galaxyprint heeft vind ik dat iets te veel. De roze top vind ik dan wel weer heel mooi, maar ik zou er eerder een jasje in één kleur bij dragen. 

Deze legging met panterprint vind ik (door de zwarte stukken aan de buitenkant) heel erg gaaf. Heel erg leuk gecombineerd met een basic shirt en een spijkerjasje, bruine schoenen, sjaal en een leuke hippiebril!

Deze zwarte legging met bloemenprint lijkt het meest op de legging die ik zelf heb, die ik kocht bij Primark. Een simpele (spijker)blouse is het enige wat je nodig hebt om er een leuke, maar toch opvallende outfit van te maken. 

Je kunt natuurlijk ook veel met kleur spelen, zoals hierboven. Een lichtoranje blazer en blauwe schoenen maken het een mooi setje. 

Dan alweer de laatste outfit en legging, die ik zelf niet zo snel zo zou dragen. De print op het shirt vind ik niet mooi en het totaal vind ik het een beetje een mannelijke uitstraling hebben. Helemaal niks mis mee, dat heeft zeker ook mooie punten, maar het is niet helemaal mijn smaak.

Heb jij een legging met een print en zo ja, hoe draag je die?

P.S.: Waarschijnlijk viel het je al gelijk op, ik heb een nieuw logo gemaakt! Ik twijfel altijd ontzettend, en het liefst maak ik elke week een nieuwe, maar ik hoop dat ik tevreden over deze blijf. Laat me gerust weten of je hem net zo leuk vindt als ik.