Pagina's

zondag 7 oktober 2012

Sunday Question #4: Waar shop jij het liefst?

De Sunday Question, ja hij bestaat nog! Het heeft even mogen duren voordat de vierde editie er dan eindelijk is, mij hier is hij dan. Dit keer gaat hij niet over verlanglijstjes of vakanties, maar stel ik jullie een vraag over iets dat ik, net als heel veel van jullie, heel graag doe: shoppen! We hebben er zo nu en dan misschien geen tijd of geld voor, maar ik weet zeker dat we het het liefst veel vaker zouden doen. Er zijn zo veel steden, winkels, winkelstraten en -centrums waar je zo fijn kunt winkelen, maar we hebben allemaal een favoriet: Waar shop jij het liefst?



Laat ik beginnen met steden waar ik heel graag kom om te winkelen, dat zijn zonder twijfel Amsterdam en Hilversum. Allebei heel goed te bereiken voor mij met auto, trein of zelfs met de fiets. In Amsterdam loop ik het liefst door de Kalverstraat de stad door, waar ik veel te veel leuke winkels tegenkom. Hilversum is veel kleiner en beter te belopen, maar heeft alsnog bijna alle winkels waar ik graag shop. Veel daarvan vind je in het Hilvertshof, een winkelcentrum waar alles dus lekker dicht bij elkaar zit. Eerlijk gezegd heb ik in veel andere steden nog nooit gewinkeld, behalve Amstelveen, Amersfoort en Antwerpen. 

Winkels waar ik graag kom zijn H&M (ofcourse), Vero Moda, Pieces, Zara, Bershka, America Today, New Yorker en Men At Work. Je zou kunnen zeggen dat de inhoud van mijn hele kledingkast komt uit een van deze winkels. Qua beauty zijn Kruidvat, Douglas en The Body Shop de perfecte winkels voor mij.

Waar shop jij het liefst? Welke stad, straat, winkel of winkelcentrum is voor jou perfect om te shoppen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten