Pagina's

zaterdag 23 maart 2013

Miss Sporty Hollywood Forever lipgloss

Plakkerig spul met een kleurtje op m'n lippen, ik hou er van. Lipproducten vind je ongetwijfeld het meest in mijn stash, en daar mocht ik laatst deze Hollywood Forever 8hr lipgloss van Miss Sporty bij toevoegen. Benieuwd naar hoe 'ie mij is bevallen? Ik heb 'm uitgetest. 


Verpakking 


De tubes hebben een leuke ronde vorm waar 8,5 ml in zit. Ligt lekker in de hand en heeft naar mijn mening het perfecte formaat. Maar helaas, ik vind er zerker ook een nadeel aan zitten. Deze lipgloss is namelijk een keer in mijn tas open gegaan, en lipgloss tussen al je spullen is niet heel erg fijn... Geen idee hoe het kan, naar mijn idee had ik hem gewoon goed dichtgedraaid. Opletten dus!



Applicator


De applicator vind ik fijn. Hij is zeker niet te klein, en had eigenlijk nog wel wat groter gemogen. Brengt gemakkelijk en vooral heel precies aan, waar een applicator voor bedoeld is.


 

Swatches - 128 Iron Pink


Geswatcht op mijn arm ziet de kleur er niet spectaculare uit, gewoon als een subtiele glitter en glans. In het zonlicht (rechts) komt de kleur wat beter over, hij neigt meer naar roze maar heeft een koele glans. Ik vind 'm mooi.


 Wat vind ik er van?


Een prima lipgloss voor een prima prijsje. Ik ben niet overdonderd door deze gloss uit de Hollywood Forever collectie van Miss Sporty, maar hij doet prima zijn werk. De kleur vind ik mooi, maar had wat mij betreft nog net even wat gepigmenteerder gemogen. De beloofde 8 uur dat hij zou moeten blijven zitten is natuurlijk iet wat te overdreven, hij blijft zeker een paar uur goed zitten, maar dan moet je 'm zo nu en dan wel bijwerken.

 
In de collectie Hollywood Forever 8hr lipgloss zitten 10 verschillende kleuren, en er zit voor iedereen dus wel een geschikte kleur bij. Bij de drogisterij kost hij €2,99.

Welke lipgloss draag jij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten