Pagina's

zondag 31 maart 2013

Waarom ik van Adele hou

Ik luister naar een hele hoop artiesten; Rihanna, Chris Brown en Nicki Minaj zijn daar een paar van. Ik wissel muziek vaak af, de ene keer rap, de andere keer soul, eerst Slam FM en dan gewoon mijn eigen playlist. Het komt slechts een enkele keer voor dat ik zó onder de indruk ben van iemand dat ik een heel album helemaal grijs draai. Je zag het al hierboven, maar ik zeg (typ) het nog maar gewoon een keer: ik ben een fangirl van Adele.

Afgelopen week kreeg ik van school de opdracht een picozine (klein boekje van 16 pagina's die je zelf kunt maken, een soort klein werkstukje) te maken over mijn favoriete artiest. Maar wacht, mijn favoriete artiest. Die heb ik toch helemaal niet? Ik bladerde door mijn iTunes en de eerste naam die ik zag was die van Adele. Ik heb altijd al bewondering voor haar gehad dus besloot ik me wat meer in haar te verdiepen. Na duizend keer op repeat te hebben geklikt en heel wat informatie verder verveelde haar stem me gek genoeg nog niet. Ik vind letterlijk ál haar nummers leuk.


Ik maakte mezelf altijd wijs dat ik nooit een echte 'fan' kon zijn van iemand. Geen idee waarom, maar ik dacht dat ik niet zo iemand was die het meest hield van één artiest, het leek me gewoon een beetje saai.

Adele is anders dan welke andere zangeres dan ook, zowel door haar uitspraken als hoe ze klinkt als hoe ze eruit ziet. Ze doet zich niet voor als een commerciële barbiepop (niks tegen Nicki of course) en is alles behalve nep. Ook als ze niet zingt vind ik haar leuk, ze heeft humor en een persoonlijkheid. Liefde!


Hmmm, misschien ben ik toch een beetje fan?

Van wie ben jij een fangirl?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten