Pagina's

donderdag 7 maart 2013

Music Of The Moment #7

Het is lang geleden dat ik voor het laatst een artikel plaatste, maar het is nog veel langer geleden dat ik een blogpost schreef met mijn favoriete muziek van het moment. Muziek, iets ontastbaars maar oh zo mooi. In Music Of The Moment deel ik mijn favoriete muziek van het moment met jullie.

Rihanna ft. Mikky Ekko - Stay 

Zoals ik misschien al veel vaker heb gezegd: ik hóú van Rihanna en van alle muziek die ze maakt. Zo ook van Stay, die ze samen met Mikky Ekko zingt, een artiest waar ik nog niets eerder van had gehoord.

Staygold - Wallpaper

Het maakt niet uit waar of met wie ik ben, wat ik aan het doen ben of hoe ik me voel, op dit nummer ga ik gewoon altijd goed. Inderdaad, hij is al wat ouder en ik luister hem al een hele tijd, maar hij blijft tussen mijn favoriete nummers zitten. 

Little Mix - Change Your Life

Little Mix ken ik al een tijdje, maar nu hun album DNA uit is, luister ik echt elke dag naar ze. Ik ben vooral weg van de stem van Perrie, maar samen klinken ze nog mooier. 


Armin van Buuren ft. Fiora - Waiting For The Night


Sinds ik naar de première van de film Verliefd Op Ibiza ben geweest, ben ik fan van de titelsong van Armin van Buuren. Ondanks dat ik de tekst ondertussen helemaal uit m'n hoofd ken en ik 'm denk ik nu wel zo'n 100 keer heb gehoord, hij verveelt me nog steeds niet. 

Demi Lovato - Heart Attack

Een wat nieuwere ontdekking is Heart Attack van Demi Lovato. Ik heb afgelopen zomer haar album helemaal grijs gedraaid, maar ze maakt naar mijn mening nog steeds hele goede muziek. 

Destiny's Child - Nuclear

Destiny's Child is terug! Een comeback met zó'n nummer, hallelujah. 


Ola - I'm In Love

Ola, van zijn naam had ik nog nooit eerder gehoord, maar het is maar goed dat ik nu van zijn bestaan afweet. I'm In Love is een fijn nummer!

Wat zijn jouw favoriete nummers van het moment?

1 opmerking: