Pagina's

zondag 24 maart 2013

20 dingen die je nog niet wist over mij

Vandaag deel ik met jullie een lijstje met 20 dingen die je nog niet wist over mij, ook wel 20 random facts about me genoemd. Ik heb geprobeerd een paar leuke feitjes over mijzelf te verzinnen, en ik hoop dat jullie me door dit soort artikeltjes een stukje beter leren kennen. Enjoy. 

1. Ik ben verliefd. 

2. Mijn oortjes houden het gemiddeld niet langer vol dan een maand voordat ze stuk gaan.

3. Ik maak plannen die vervolgens totaal niet gaan werken en ben erg goed in dingen uitstellen.

4. Dankzij m'n snelle stofwisseling kan ik ontzettend veel eten zonder aan te komen. 

5. Ik heb nog nooit een foto van mezelf op mijn blog geplaatst (op swatches na) of mijn volle naam genoemd. 

6. Ik kan niet tegen m'n verlies. 

7. Ik onthoud maar heel af en toe een droom die ik heb gedroomd.

8. Ik geloof in vriendschap tussen een jongen en een meisje. 

9. Ik zie er schattiger uit dan dat ik werkelijk ben.

10. Ik hou van knuffelen. 

11. Ik was vroeger bang in het donker, maar nu niet meer.

12. Ik wil kunnen zingen.  

13. Ik fiets elke dag 10 kilometer heen en terug naar school, maar eigenlijk ben ik daar soms best blij mee. 

14. Ik kan niet zonder hockey, mijn geliefde sport. 

15. Ik wil later studeren, maar ik heb nog geen idee wat. 

16. Ik vind het een beetje eng om zelf feestjes te geven, maar ga heel erg graag naar die van anderen.

 17. Ik heb nog een hele hoop nagellakjes die ik nog nooit heb gedragen. 

18. Sinds kort heb ik een bijbaantje bij de Albert Heijn, vakkenvulluh!

19. Ik kan uren ronddwalen op http://www.weheartit.com.  

20. Ik wil veel meer tijd kunnen vrijmaken voor mijn blog. 

Vinden jullie dit soort random persoonlijke artikelen leuk?

1 opmerking:

  1. Ja het is echt een super leuke post! Ik zou je wel is helemaal willen zien ! liefs, celien! (wil je is een inspiring summer artikeltje op je blog maken ?)

    BeantwoordenVerwijderen