Pagina's

zaterdag 27 april 2013

Spam je blog + VRAAG ME ALLES!

Vandaag mogen jullie niet alleen je eigen blog spammen in de reacties, je mag me ook alles (maar dan ook echt alles!) vragen. Ik ga over een tijdje een artikel posten waarin ik leuke, grappige en nieuwsgierige vragen beantwoord, maar daar heb ik jullie hulp natuurlijk wel bij nodig. Ask Me Anything, Question & Answers, Vraag Me Alles, het maakt niet uit hoe je het wil noemen, ik beantwoord al jullie vragen!

Ik vind het heerlijk om rond te dwalen in het blogwereldje, met al jullie verschillende artikelen, ideeën en stijlen, en ik ben dan ook heel erg benieuwd. Het is gratis vandaag, reclame maken voor je blog. Laat in de reacties een link achter en vertel kort waar je blog over gaat. Ik zal natuurlijk ook een bezoekje nemen!

Heb jij een leuke, grappige of interessante vraag over mezelf, mijn site of de rest van m'n leven, laat dan een reactie achter. Je kunt je vraag ook stellen op Twitter. Over een tijdje zal ik in een artikel alle vragen beantwoorden. En voor alle bloggers onder ons: SPAM JE BLOG!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten