Pagina's

zondag 28 april 2013

Sunday Question #5: Wat doe jij om uit je dip te komen?

Op zondag stel ik jullie een Sunday Question: een lifestyle, beauty, mode of persoonlijk gerelateerde vraag. Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden en verhalen, die je kunt achter laten in de reacties. Zelf geef ik natuurlijk ook mijn eigen antwoord. 

Eerlijk is eerlijk, we voelen ons allemaal wel eens minder. Niet zo'n fijn gevoel in je buik, stress, negatieve gedachtes of simpelweg ontevreden. Ik twijfel er niet aan dat iedereen hier wel eens last van heeft, maar uit je dip komen, dat doet iedereen op zijn eigen manier. Wat doe jij om uit je dip te komen?



Ik heb er wel eens over geblogd, en ik weet dan ook wel wat het slimst is om te doen om je weer beter te voelen, maar ik weet ook dat dat daadwerkelijk ook doen, het moeilijkst is. Alle tips opvolgen die je kan vinden is een manier om er achter te komen wat voor jou het beste werkt.

Wat bij mij helpt om uit m'n dip(je) te komen, is sporten. Na een hockeytraining voel ik me alweer een stuk beter. Het is bewezen dat sporten goed is om iets uit je hoofd te krijgen, en dat helpt bij mij ook bijna altijd. Leuke dingen doen, m'n lievelingseten, maar ook simpel muziek opzetten, ik word er in ieder geval een stukje vrolijker van. Dat soort kleine dingen helpen, maar ik heb vooral geleerd om geduld te hebben als ik me wat minder goed voel. Het komt vanzelf goed!

Bekijk ook eens het artikel wat ik heb gemaakt over positief blijven:
http://daretodaydream.blogspot.nl/2013/03/keep-your-head-up-high-beautiful.html

weheartit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten