Pagina's

donderdag 3 januari 2013

Nails Of The Day: Raspberry Fields Forever

De kleur die ik vandaag op mijn nagels draag is 360 Raspberry Fields Forever van Catrice. Zoals jullie weten zijn de Ultimate Nail Lacquers van Catrice echt een van mijn favoriete nagellakjes. De kleur van dit lakje is diep rood/roze, wat me zoals de naam al zegt, inderdaad een beetje doet denken aan de kleur van frambozen. 

Deze lak bevat geen glitter of shimmer en dat maakt hem dus gewoon een basic creamy lakje. Hij dekt in één dikke, of twee dunne laagjes en droogt prima op. De kwaliteit is dus ook weer helemaal in orde, zoals we van Catrice gewend zijn. Het enige nadeeltje is dat dit lakje nog het oude kwastje heeft, en dus niet de vernieuwde. Hij lakt alsnog perfect, maar een breder kwastje is natuurlijk wel wat handiger. Raspberry Fields Forever vind ik een erg fijn en mooi lakje, die gemakkelijk een paar dagen blijft zitten, zonder chips. 

Catrice Ultimate Nail Lacquer Raspberry Fields Forever is te koop bij de drogist voor €2,69.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten