Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Get to know me better!

Sinds lange tijd weer een tag! De Get to know (me better) tag gaat al een tijdje rond in de blogwereld, en omdat ik hem op andere blogs zo leuk vond ga ik hem ook doen. Leer me dus een beetje beter kennen met behulp van een hele hoop vragen. Get to know me better!

Geboortejaar?
1997 it is.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1,67 meter, niet heel lang dus, maar ik ben tevreden met mijn lengte.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd?
Ik had om 10 uur vanochtend een Engels toets (ik typ dit vrijdagavond), dus ik maakte me een beetje zorgen of ik alles wel goed kende. Deze toets móést ik echt goed maken, maar gelukkig ging hij prima. Toen ik vanochtend wakker werd spookte er een hoop Engelse woorden en zinnen door m'n hoofd.

Waar ben je op dit moment?
Op een van m'n gebruikelijke plekjes, in de woonkamer op de bank met m'n lieve familie om me heen. Eerlijk gezegd heb ik er zo al een tijdje niet gezeten, met m'n laptop op schoot om artikelen te schrijven. School kreeg even voorrang...

Single/relatie?
Sinds heel kort ben ik geen single meer! Ik had nooit gedacht dat verliefd zijn zo fijn is. <3

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig.
Spontane, relaxte stresskip.

Girlcrush

Guy/Girlcrush? 
Mijn guycrush heb ik natuurlijk al, dus daarom mijn girlcrush. Rihanna omdat ze zulke mooie muziek maakt, Lauren Conrad omdat ze er gewoon áltijd perfect uitziet en verder Lucy Hale uit Pretty Little Liars. 

Wat zou je op dit moment graag willen?
Geen toetsen meer. Bleh, ik ben er helemaal klaar mee. Ik probeer niet te stressen als ik nog zó veel om te doen heb, maar ik raak toch altijd wel lichtelijk in paniek. Een rustig weekendje vol met leuke dingen doen, en even niet aan school hoeven denken, dat zou ik wel graag willen op dit moment. 

Wat is je doel in het leven?
Gezond blijven, genieten, leuke dingen doen, maar ook risico's nemen en gewoon leven. YOLO, leuke uitspraak, maar ik probeer het soms ook écht in m'n achterhoofd te houden als ik me weer eens zorgen maak om helemaal niks. Niet bang zijn om te leven, dat is mijn doel. 

Waar ben je bang voor?
Ik ben bang om niet serieus genomen te worden, een lach kan namelijk veel verbergen. Ik ga jullie er nog een keer uitgebreid over vertellen, maar ik denk dat deze tag daar niet de meest geschikte plaats voor is. Ook ben ik bang om mensen (voorgoed) kwijt te raken. 

Heb je je rijbewijs?
Nee, over een half jaar mag ik wel rijlessen nemen, maar ik denk dat het nog een hele tijd gaat duren voordat ik daadwerkelijk m'n rijbewijs ga halen. 


Nagellak of lippenstift?
Nagellak! Lippenstift gebruik ik amper, en ik hou er gewoon niet zo van. Nagellak, daar kun je me wel echt blij mee maken, mijn nagels lak ik ongeveer 1 of 2 keer per week. 

Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer natuurlijk, hoe kan het ook anders. Oh man, wat verlang ik nu naar de zomer, zon, zee, strand, mooi weer, ijsjes, vrolijkheid, warmte en al die andere dingen die de zomer met zich meebrengt. Laat deze winter alsjeblieft snel afgelopen zijn.

Wil je ooit gaan trouwen?
Trouwen op zich hoeft van mij niet om liefde te bewijzen. Maar ik denk dat als ik over een heel aantal jaar nog steeds samen ben met degene waar ik écht mijn hele leven bij wil blijven, dan zou ik wel willen trouwen. Het is geen droom van me, maar het is zeker een mooie gebeurtenis. 

Ben je een healthy-freak?
Alles behalve dat. Ik eet heel vaak gewoon niet gezond en snoep veel, maar aan m'n lichaam is dat niet zo te zien (al zeg ik het zelf natuurlijk), omdat ik heel erg veel sport en beweeg. 

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haar beschrijven vind ik altijd lastig, maar ik ga het proberen! Het komt nu tot ongeveer op mijn borst, en halverwege mijn rug. Ik heb een lichtbruine/donkerblonde kleur met wat (natuurlijke) lichter plukken. Verder is het gewoon helemaal stijl, en ik heb geen slag of krul. Ik ben best tevreden met mijn haar, ik hoef er niet veel mee te doen of in te smeren voordat het goed zit. 


Welk kleding/make-up item wil je op dit moment heel graag?
Puma suede sneakers! Ahhh wat vind ik die leuk, ook al weet ik nog niet welke kleur ik dan zou moeten nemen. Qua make-up heb ik niet echt wensen. 

Heb je tattoos?
Nee, maar later zou ik er misschien wel heel graag een willen.

Heb je piercings?
Ook niet, zelfs geen gaatjes in mijn oren.

Draag je een bril?
Nee, ik heb geen bril nodig. 

Wat is jouw perfecte pizza?
Hawaii, die van Dr. Oetker is mijn favoriet. Hmmm. 

Favoriete eten/drinken?
Te veel om op te noemen, ik vind echt heel erg veel lekker. Wraps, sushi, pasta pesto, pizza, quiche, jammie. 


Wat is je favoriete parfum?
One Million, ondanks dat het een geur voor mannen is, hallelujah wat ruikt 'ie lekker. Zelf heb ik hem helaas (nog) niet, een favoriete geur die ik wel zelf heb is Zwitsal eau de toilette. 

Wat is het laatste dat je kocht?
Coralicious van Rimmel, koraalkleurig nagellakje. Door de 1 + 1 gratis actie op alle Rimmel nagellak nam ik hem bij het Kruidvat mee voor de helft van de prijs. 

Wat deed je vanochtend om 08:00?
Toen lag ik nog heerlijk in m'n bedje te dromen. 

Favoriete ijsje?
Ben & Jerry's Strawberry Cheesecake en Cookie Dough. 

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben geen uitslaper, maar sta liever wat vroeger op. 's Ochtends is mijn hoofd nog helder, en gaat leren bijvoorbeeld altijd beter. 

Wat zijn je plannen voor 2013?
Vooral heel veel leuke dingen meemaken, de rest las je hier


Met hoeveel kussens slaap je?
Er liggen er nu 2 op mijn bed, maar eigenlijk slaap ik er maar met eentje. 

Ben je een ochtend of avond persoon?
Allebei niet echt, maar omdat ik 's ochtends net wat effectiever m'n werk kan doen kies ik voor ochtend, al scheelt het niet veel. Geef mij maar de middag. 

Ben je geordend of rommelig?
Ik probeer zo geordend mogelijk te zijn, omdat ik met rust in mijn hoofd veel rustiger en minder gestrest ben. Daarom maak ik graag lijstjes en houd ik m'n werkplek netjes, wat ik ook een beetje te danken heb aan m'n perfectionisme. 

Wat of wie wil je op dit moment graag zien?
Ik heb 'wie' maar even aan deze vraag toegevoegd, want op dit moment zou ik namelijk heel erg graag m'n lieve vriendje weer zien. 

Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Hopelijk een leuke baan, nadat ik gestudeerd heb. Ik woon op mezelf en ben nog steeds samen met degene van wie ik houd. Ik ben benieuwd hoe mijn leven er over 10 jaar uitziet!

Wie mis je op dit moment?
Mijn vriendje!


Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk dat dat mijn buik is. 

Ben je verlegen?
Bij mensen die ik net ontmoet ben ik nog een lief en verlegen meisje, maar zodra ik met mensen ben die me beter kennen en waar ik me op m'n gemak bij voel, ben ik alles behalve verlegen. Bij de eerste kennismaking zul je niet zo snel de echte 'ik' tegenkomen, ik kom vanzelf uit m'n schulpje. 

Heb je een accent?
Nee, ik ben in Nederland geboren en opgegroeid en heb niet echt een accent. Sommigen vinden dat ik soms met een 'gooische R' praat, maar zelf valt me dat niet op. 

Zussen/broers, hoe oud?
Mijn zus is nu 18 jaar oud. 

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
5 van de 7 dagen ga ik gewoon naar school, dat betekent opstaan - make-up, eten, aankleden - fietsen - schooool - fietsen - eten - hockey - huiswerk - blog - naar bed. Zo ongeveer. 

Zo, dat waren een hoop persoonlijke vragen! Kennen jullie me nu een stukje beter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten