Pagina's

vrijdag 4 januari 2013

Een kijkje in mijn nagellak stash

Pas sinds een jaar lak ik zo vaak mogelijk mijn nagels (bijna elke dag zit er wel een mooi kleurtje op), en ookal heb ik niet súper veel lakjes, toch leek het me leuk om vandaag in een blogpost mijn nagellak stash te laten zien. Neem een kijkje tussen alle kleuren, potjes en glitters, mijn nagellak stash!

Catrice

070 - 060 - 360 - 780 - 640 - 650 - 420 - 030 - 830 - 240

Catrice! Mijn favoriete nagellakmerk! Ik had (toen ik deze foto's maakte) precies 10 lakjes, maar inmiddels zijn dat er 11, nu 840 Genius In A Bottle er ook bij zit. De Ultimate Nail Lacquers vind ik stuk voor stuk heel erg mooi, goede dekking, drogen goed op en ook het kwastje is top. Mijn favorieten zijn 030 Meet Me At Coral Island, 650 Goldfinger, 060 Bloody Mary To Go en 070 Caught On The Red Carpet. 

 Essence

Oude lakjes (60 - 93 - 05 - 95 - 67 - 55 - Nude Glam 05 - Nude Glam 01)
Nieuwe lakjes (Nude Glam 06 - Nude Glam 05 - 125 - 107)

Ook Essence maakt me echt blij met hun nagellak, kleine potjes en kleine prijsjes, de kwaliteit is in orde en de kleuren prachtig. Links zie je de 'oude' lakjes, die nu dus jammer genoeg niet meer te koop zijn en rechts staan de 'vernieuwde' lakjes. De Nude Glam collectie vind ik misschien wat eenzijdig, maar er zitten echt een paar mooie kleuren tussen, waar ik er 4 van heb. Mijn favorieten zijn 060 Fateful Desire, Nude Glam 05 Toffee To Go en 125 Absolutely Blue.


Class Of 2013: 04 & 01 - Ready for Boarding: 04 & 03 - Crystalliced: 02
Nail art special effect topper 01 - Colour3 05 

Nog meer Essence! Dit zijn de limited editions, één nail art special effect topper en een Colour3 lakje. Ik moet zeggen dat ik deze niet heel vaak draag, omdat ik de kleuren uit de vaste collectie gewoon iets mooier vind, en omdat het natuurlijk LE's zijn. Mijn favorieten zijn 05 Boys are back in town, Ready for Boarding 04 en Crystalliced 02. 

New York Color

248 - 257 - 251 - 155

Van NYC heb ik maar 4 lakjes, maar met alle vier ben ik heel erg blij. Donkerpaars, pastel en een subtiele glitter. Mijn favoriet is 248 Manhattan. 

Rimmel

391 - 402 - 415

Paris Memories, Gosh, Herôme, Hema

Paris Memories - Oh My Gosh 26 Romantic Rose - Herôme Nail Colour - Hema 11 - Hema Diamond

H&M, Action

H&M Plum - Pale Violet - Strawberry Lollipop - Pear Icecream - Summer Sunrise
Action French Manicure

Hema, Essence, Catrice base- en topcoats

Hema Base Coat - Essence Ready For Boarding: peel off base coat
Catrice Quick Dry & High Shine top coat - Pris Matic effects top coat
Essence nail art express dry drops

Het is natuurlijk veel beter voor je nagels om elke keer een base- en topcoat te gebruiken, maar eerlijk gezegd sla ik dat heel vaak over. Ook al ben ik tevreden met de Hema base coat, ik ben er stiekem gewoon een beetje te lui voor. Een top coat gebruik ik wel bijna altijd, de Quick Dry & High Shine top coat van Catrice is al een beetje aan het verkleuren... 

Zoals ik dus al zei, ik heb geen super grote stash, maar ik hoop alsnog dat jullie het leuk vonden om zo even snel een kijkje tussen al mijn nagellak te nemen. 

Hoeveel nagellakjes heb jij?

3 opmerkingen:

  1. mooie foto's. Ik vind vooral de Rimmel nagellakjes heel fijn, die blijven bij mij heel lang zitten. Maar ik ben vooral blij met mijn OPI en Essie lakjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woh leuk. Ik heb er zo'n 30, maar niet allemaal van zulke dure merken. Maar daar geef ik ook niet zo om.
    Ook een leuke blog. follow for follow?
    http://ourphotographycrew.blogspot.nl/

    Liefs, Mi-lou

    BeantwoordenVerwijderen