Pagina's

maandag 31 december 2012

Dit was mijn 2012.

Bam! Oudjaarsdag verandert vanavond in nieuwjaarsdag, en 2012 wordt 2013. Tweeduizenddertien! Hoe kijk ik terug op dit jaar? Wat heb ik meegemaakt, gedaan, gezegd, gedacht, gevoeld, of juist gelaten en niet gedaan? Waar heb ik van genoten en wat vond ik minder leuk? De allerlaatste blogpost van dit jaar; dit was mijn 2012.

Met een grote glimlach op m'n gezicht kijk ik terug op afgelopen jaar. 2012 was voor mij misschien niet heel spectaculair, maar daarom niet minder leuk. Ik vierde Oud en Nieuw in Berlijn, wat echt een hele leuke ervaring was, de jaarwisseling vieren in het buitenland. De gezellige sfeer van zoveel mensen om je heen, random mensen een happy new year wensen, vuurwerk, en dat alles in zo'n grote stad. Dit jaar vier ik het gewoon weer lekker thuis, maar man, wat was oud en nieuw vorig jaar leuk.

2012 was het jaar waarin ik heel veel lieve mensen heb leren kennen, nieuwe vrienden maakte, en er helaas ook een paar uit het oog verloor. Het is fijn om te weten wie er écht voor je zijn, maar tegelijk doet verlies pijn, en blijven vriendschappen me altijd dierbaar.
Het was ook het jaar van vallen en opstaan, van leuke momenten en minder leuke momenten. Ik ben gekwetst, heb getwijfeld, gehuild en ben verdrietig geweest, maar ik eindigde alles met een goed gevoel.

Wat betreft school ging alles me redelijk goed af. De derde klas was niet heel moeilijk om te overleven, maar de laatste weken moest ik toch blijven opletten dat ik mijn best bleef doen. De overgang van de derde naar de vierde was toch iets lastiger. In de bovenbouw gaat alles er zó anders aan toe, en dat ik daar moeite mee heb is wel te zien aan m'n cijferlijst. Ik heb jullie er al vaker over verteld, maar waar het op neer komt is dat ik veel harder zal gaan moeten werken. So that's what I'm gonna do.

Maar waar ik het meest gelukkig mee ben, is dat ik voor het eerst heb gevoeld hoe het is om écht verliefd te zijn. Om iemand lief te vinden, die dat ook voor jou voelt. Ik zit beter in mijn vel met al die fijne gedachtes in mijn hoofd, en dat merk ik (gelukkig) ook aan mijn humeur. Ik ben blij, dat ik 2012 met zo'n gevoel mag afsluiten.

Ik wens jou en je familie een heel gelukkig en gezond 2013, HAPPY NEW YEAR!

Hoe was jouw 2012?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten