Pagina's

zondag 9 december 2012

Persoonlijk: school en leuke dingen.

Zoals ik in de blogpost van een tijdje geleden al uitlegde is het een hele tijd stil geweest op mijn blog. Hiervoor kan ik een hele hoop smoesjes bedenken, maar voor het grootste gedeelte had ik het simpelweg te druk met onder andere school. Als ik niet aan mijn blog kan werken baal ik daar altijd van, laat staan als ik er een paar weken niet aan toe kom. Ik ben jullie daarom denk ik wel een persoonlijke update schuldig, dus mij deze!

Twee weken geleden zat ik midden in mijn toetsweek, die verdomde toetsweek. Voor mij betekende dat een week van te voren beginnen en heel hard leren. En of het harde werken resultaat had? Niet echt. Het was zelfs zo erg dat ik de toetsweek inging met één onvoldoende (voor aardrijkskunde), en hem uitkwam met 4 onvoldoendes op m'n cijferlijst. Niet iets om tevreden mee te zijn, in tegendeel.

Op dit moment sta ik dan ook niet op overgaan naar vwo 5. Ik kan met zekerheid zeggen dat ik de toetsen heel erg heb onderschat, en niet had gedacht dat ik zo slecht voorbereid was. Engels en Nederlands zijn prima op te halen, maar over aardrijkskunde en geschiedenis maak ik me iets meer zorgen. Gelukkig zijn we nog maar aan het begin van het schooljaar, heb ik nog alle tijd en staan er nog een hele hoop toetsen op het programma om mijn cijfers mee op te halen. Ik zit nu ook nog totaal niet in de stress, maar ik weet wel dat ik moet oppassen en zorgen dat het snel beter gaat, want blijven zitten is het laatste waar ik zin in heb. Let's bring it on.

Dan de leuke dingen! Het sneeuwt!!! Nou moet ik zeggen dat de winter alles behalve mijn favoriete seizoen is, maar als het koud wordt mag het van mij ook flink gaan sneeuwen. Daar horen natuurlijk wel Kerstmis, sneeuwballen, warme chocademelk, liefde en een hele hoop gezelligheid bij.

Verder gaat het heel erg goed met me! Ookal kijk ik elke schooldag natuurlijk uit naar het weekend, op school heb ik het naar mijn zin met al m'n lieve vriendjes en vriendinnetjes. Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben blij!

De maand december vind ik altijd heel gezellig, samen met familie en vrienden. Sinterklaas heb ik dit jaar niet groots gevierd, alleen met een paar kleine cadeautjes.

Ik probeer weer wat regelmaat te krijgen in mijn blog wat artikels betreft, en niet alleen iets te posten als ik daar zin in heb. Ik denk dat het voor jullie zo ook het fijnst is, als je weet wat je wanneer kunt verwachten. Regelmaat houden vind ik erg lastig, maar ik weet zekef dat het gaat lukken weer veel meer bezig te zijn met Dare to Dream.

Luv!