Pagina's

donderdag 22 augustus 2013

Tip! H&M Body Treats Bodysplash Cotton Wood

Lekker ruiken geeft me een zeker gevoel, zeker in de zomer als het warm weer is en je toch wat meer zweet dan normaal. Toen ik een tijd geleden een body splash tegenkwam in de 'beautyhoek' bij H&M besloot ik er een uit te testen. Een heerlijk en fris luchtje in een leuk flesje, perfect!
Allereerst, het flesje vind ik er leuk uitzien. Simpel maar schattig, en ligt lekker in je hand (170 ml). Hij lekt niet en is dus heel geschikt om gewoon mee te nemen in je tas.

Maar dan de geur natuurlijk, zo heerlijk fris! Ook al loopt de zomer aan zijn eind, ik kan niet genoeg krijgen van zo'n frisse, zoete geur in een body splash. Een echt zomers product als je het mij vraagt, maar waarom zou je 'm niet in een ander seizoen kunnen gebruiken?

Deze Bodysplash in de geur Cotton Wood komt uit de verzorgingslijn Body Treats van H&M. Vertaald betekent cotton wood katoen hout, hij doet me denken aan een schoon en fris gevoel, gewassen lakens en bloemen. Lekker!

H&M Body Treats Bodysplash Cotton Wood kost €4,95. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten