Pagina's

zaterdag 24 augustus 2013

I like: Nike Free 5.0+ hardloopschoenen

Van schoenen ben ik niet snel onder de indruk. Ik ben simpelweg geen schoenen-meisje en ben snel tevreden met een nieuw paar Vans of Allstars. Maar wauw. Toen ik (zoals ik iets te vaak doe) wat rondkeek op weheartit.com, zag ik een paar schoenen van Nike voorbij komen. Ik zocht wat verder op internet naar nog meer plaatjes en kwam erachter dat dit de Nike Free hardloopschoenen zijn. In gafe neonkleuren, maar ze zijn er ook in simpel zwart, en in nog veel meer combinaties. Ik vind deze schoenen zó ontzettend leuk! Op de site van Nike kun je ze bestellen voor $100, en in Nederlandse webshops zijn ze zo rond de €110. Die prijzen vallen me nog mee, best betaalbaar voor zulke gafe hardloopschoenen! Echt, ik kan uren naar zulke plaatjes blijven kijken als ik zou moeten :) 

Wat vind jij van deze hardloopschoenen van Nike?

2 opmerkingen:

  1. Dat is de enige reden dat ik ben gaan hardlopen :')

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan de roze nergens vinden. Weet jij waar ik die op internet kan vinden?

    BeantwoordenVerwijderen