Pagina's

dinsdag 27 augustus 2013

Music Of The Moment #9

Sinds ik mijn nieuwe hoofdtelefoon van Urbanears gebruik om naar muziek te luisteren, doe ik dat alleen nog maar met meer plezier. De laatste tijd luister ik vaker naar nummers waar ik relaxed van word, lounge-achtige deuntjes zonder al te veel tekst. In de Music Of The Moment van vandaag (deel 9 alweer!), deel ik 10 van m'n favoriete nummers van dit moment met je! Een paar populaire liedjes zal je vast herkennen,  maar ik hoop dar er ook een paar tussen zitten die nieuw voor je zijn. Genoeg gekletst, tijd voor muziek!


Tristan Prettyman - My Oh My


Stromae - Formidable


Stromae - Papaoutai


Martin Garrix - Animals


John Newman - Love Me Again


Patrick Ebert - Here Without You


Lana Del Ray - Blue Jeans (RAC remix)


Le Youth - Cool


Naughty Boy ft. Sam Smith - La La La


Ben Pearce - What I Might Do

youtube.com, weheartit.com

Waar luister jij graag naar op dit moment?

1 opmerking: