Pagina's

dinsdag 30 juli 2013

Portugal, here I come!

Bron
Het is 30 juli 2013, en oh man, wat heb ik lang naar deze dag uitgekeken. Terwijl de meesten van mijn vrienden en vriendinnen al een tijdje in het buitenland zitten, ga ik dan ook eindelijk ons eigen land voor een tijdje verlaten. Over het weer in Nederland hebben we dit jaar gelukkig weinig te klagen, een week lang een hittegolf en nog steeds is het heerlijk warm. Ik hou van hitte, zon, en dagen waarop ik niks anders uitvoer dan buiten relaxen met m'n favoriete muziek en stapels leesvoer. 

Vanavond vertrek ik met het vliegtuig richting Portugal. Daar stappen we in de auto naar een gebied in het noordwesten waar ik vorig jaar ook al kort ben geweest. M'n koffer is ingepakt, en ik heb alles bij me wat ik nodig heb om te gaan genieten. Na een tijd vol stress ben ik blij dat ik er even tussenuit kan, even weg van huis en niet te hoeven denken aan belangrijke dingen. Als ik terugkom is de laatste week van mijn zomervakantie aangebroken, maar daar denk ik liever nog niet aan... Wat ik de komende 3 weken ga doen is blij zijn, genieten van alles wat ik ga zie, doen en beleven, maar vooral lekker uitrusten. 

Hoe het de komende weken verdergaat met mijn blog? Ik heb bewust niet vooruit geschreven, en er zullen (naast misschien een paar kleine updates vanaf m'n vakantieadres) geen artikelen online komen. Na de vakantie zit ik hopelijk weer vol energie en goede moed om het bloggen weer helemaal te gaan oppakken, en ik heb zeker zin om daar weer echt werk van te gaan maken. 

HAVE A LOVELY HOLIDAY!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten