Pagina's

woensdag 1 mei 2013

Music Of The Moment #8

Hebben jullie allemaal een leuke Koninginne/K(r)oningsdag gehad?
Een nieuwe maand is voorbij en dat betekent dat het tijd is voor een nieuwe Music Of The Moment, het artikel waarin ik mijn favoriete muziek met je deel. Deze achtste editie met Bruno Mars, The Script, Justin Timberlake, Don Diablo en nog meer liedjes waar ik een zomergevoel van krijg. Luister mee & enjoy!


Sonnentanz - Klankkarussel
Ik begin met het nummer waar ik écht fan van ben. De periode dat ik ongeveer 10 keer achter elkaar op repeat drukte is inmiddels al wel voorbij, maar vaak luisteren doe ik hem nog steeds. Een heerlijk zomergevoel krijg ik van Sonnentanz. 


Latch & Sam Smith - Disclosure
Heel chill, waar ik opnieuw echt een zomergevoel van krijg. Als je op YouTube zoekt naar 'majesticcasual' krijg je een hele lijst van dit soort nummers. Ik maak er misschien nog wel een artikeltje over, want ik bezig een beetje verslaafd te raken aan dit soort muziek. 


Don Diablo & Noonie Bao - M1 Stinger
Staat al een hele tijd in m'n meest geluisterde playlist, maar ik ben hem vergeten in de vorige Music Of The Moment te zetten. Ik luister er dus al een hele tijd naar, nog steeds een heel leuk nummer!


Justin Timerblake - Mirrors
Justin Timberlake heeft een comeback gemaakt, en man wat doet 'ie dat weer goed. Luister maar naar dit nummer, dan kom je er zelf achter waarom hij tot m'n favorieten behoort. 


The Opposites & Mr. Probz - Sukkel Voor De Liefde
Ik heb helemaal niks tegen Nederlandse muziek, maar eigenlijk luister ik er nooit naar. Op The Opposites en een paar andere artiesten na. Ik kan echt genieten van hun teksten, rap en gewoon van dit soort nummers. 


The Script - If You Could See Me Now
Per toeval klikte ik op YouTube dit nummer van de The Script aan. Een band waar ik wel eens van hoor, maar hun muziek kende ik nog niet. Ik was verrast! Heerlijk deuntje, en alles klopt gewoon aan dit nummer.


Bruno Mars - When I Was Your Man
Na een tijdje niks van Bruno Mars te hebben gehoord, was dit het eerste nummer dat ik na lange tijd weer van hem luisterde. En meteen begreep ik weer waarom mijn iTunes lijst ook al weer vol staat met zijn liedjes.  Rustig en mooie tekst, ik hou van dit liedje!

Ook leuk: Bridget Mendler - Ready Or Not en Dirtcaps & The Million Plan - Money On My Mind.

Waar luister jij naar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten