Pagina's

maandag 4 februari 2013

Première Verliefd Op Ibiza 28/01/13

Afgelopen maandag ging de nieuwe Nederlandse film Verliefd Op Ibiza in prèmiere in Amsterdam, en ik was erbij! Inmiddels dus alweer een week geleden, maar het leek me leuk om er toch wat over te plaatsen op mijn blog. Naar een filmpremière ga je tenslotte niet elke week.


Daar sta je dan in de rij, entreebewijs in je hand, galajurkje en hakken aan (volgens het thema 'Black Tie') en helemaal klaar voor een filmavondje. De première vond plaats in Pathé Tuschinski in Amsterdam, niet zo heel ver van het Centraal Station vandaan. 


Het was een geslaagde avond, met veel drankjes, BN'ers en gezelligheid, maar wat vond ik van de film? Ach ja, de film zelf, je zou hem bijna vergeten op zo'n avond. Ik ging er naar toe met niet erg hoge verwachtingen. Ik had de posters en trailer gezien, en ik verwachtte er gewoon niet erg veel van.


En dat was maar goed ook, want heel erg eerlijk gezegd vond ik er maar weinig van. 

"Ibiza, het ultieme partyeiland. De witste stranden, grootste clubs, beroemdste DJ's en mooiste mensen. Wat is nou een betere plek om een glamourverjaardag te organiseren dan daar?

Dertien mensen, vier verhalen, en één eiland. Iedereen komt met een eigen plan naar Ibiza. Maar wat blijkt: in essentie staat iedereen voor dezelfde uitdaging. Op een lichtvoetige en komische wijze ondervinden vier koppels het universele verlangen iets te zijn wat niet - of niet langer - haalbaar is, en zullen ze moeten uitzoeken wat daar voor in de plaats komt. 

Een feel-good film voor alle leeftijden vol humor, avonturen en menselijke inzichten."

Waar ik wél helemaal fan van is, is de titelsong die Armin van Buuren voor de film heeft gemaakt. Dat is dit nummer, Waiting For The Night. 


Verder ga ik niet veel vertellen over de film, ik heb zeker gelachen, maar zoals ik al zei is het niet helemaal mijn soort film/verhaal...

Toch heb ik een erg leuke avond gehad! Wat misschien wel leuk is om te vertellen is hoe ik aan een kaartje voor de première ben gekomen. Een vriendin van mij had door een simpele tweet te retweeten twee kaartjes gewonnen en yes, ik mocht mee. 

Ik heb alle hoofdrolspelers gezien en ontmoet, Jan Kooijman, Kim Feenstra, Sanne Vogel, Jim Bakkum, Gigi Ravelli, Rick Engelkes, Marly van der Velden, Lone van Roosendaal, Simone Kleinsma en natuurlijk Marius en Jasper Gottlieb en Armin van Buuren. Wat was dat vet! 

Verliefd Op Ibiza draait nu in de bioscoop.

2 opmerkingen:

  1. aah wat gaaf dat je daarbij was! Super leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat gaaf dat je daar heen bent geweest! Het lijkt mijn ook geen geweldige film haha! Maar wel heel leuk om al die BNN'ers te ontmoeten!

    BeantwoordenVerwijderen