Pagina's

zaterdag 15 maart 2014

Dit was mijn 2013.


Ik heb het gevoel alsof 2012 al veel langer achter ons ligt dan amper 365 dagen, maar het is toch echt zo. Afgelopen jaar duurde ontzettend lang voor mijn gevoel, en er is dan ook aardig wat gebeurd en veranderd. 2012 was rustig, 2013 was verrassend. Net als vorig jaar vertel ik jullie in deze allerlaatste blogpost van het jaar over een paar van mijn hoogte- en dieptepunten uit afgelopen 365 dagen.

Ik weet nog precies hoe ik 2013 in ging, verliefd en blij. Begin mei was dat wel even anders, toen ging het namelijk uit met m'n vriendje. Een soort van beslissing die we samen maakten, en ik kijk er nu ook totaal niet op terug met een rotgevoel. We hadden het leuk met z'n tweeën, daar gaat het om. Dat we geen contact hielden vind ik heel erg jammer, maar ach, ook daar zit ik echt niet meer over in. Echt een dieptepunt kan ik het dan ook niet noemen, maar een einde van iets leuks is natuurlijk nooit fijn. 

2013 was het jaar waarin mijn ouders besloten te gaan scheiden. Mijn vader en moeder die al meer dan 20 jaar bij elkaar waren, die voor altijd bij elkaar zouden blijven, besloten er een punt achter te zetten. Hoe dit voor mij en mijn zus uitpakte? Niet erg fijn. Volgens mij heb ik het er in persoonlijke artikelen nooit over gehad, omdat ik gewoon niet goed wist hoe ik alles moest overbrengen, en hoe ver ik moest gaan met bepaalde dingen vertellen. Ik vind het nog steeds heel moeilijk om over te praten, maar het lucht zeker op. 

Ik ging mijn vierde jaar op de middelbare school door zonder al te veel problemen, in tegenstelling tot hoe ik de schoolweken nu door kom, namelijk met moeite. De vijfde sucks!

Een paar dingetjes die dus wat minder lekker gingen, maar afgelopen jaar was niet te vergeten gewoon heel erg leuk!

In 2013...
... Werd ik 16 jaar
... Heb ik een heleboel hele lieve mensen leren kennen
... Had ik de leukste Koninginnedag uit m'n leven in Amsterdam
... Ben ik samen mijn hockeyteam kampioen geworden in de veldcompetitie
... Dat we vervolgens vierden op een weekendje hockeytoernooi met z'n allen
... Heb ik super leuke vakantiedagen gehad op Texel en in Portugal en Spanje
... Kreeg ik een iPhone 4s
... Ben ik heel wat feestjes langsgegaan
... Heb ik heeeel erg veel en heel hard gelachen 

En tot slot, mijn blog. Een beetje teleurgesteld kan ik wel zeggen dat het me totaal niet is gelukt regelmatig te blijven posten. Van september tot december überhaupt niks, nada, noppes. 

Wat er nog meer in 2013 is gebeurd? Ik heb plannen gemaakt! Zo ga ik het officiële eerste weekend van mijn zomervakantie (daarvoor zijn de rommelweken, amper school in een paar weken) naar het allerleukste hockeytoernooi van Nederland met mijn leuke teampje: Hockeyloverz! Jeetje, wat heb ik daar nu al zin in. Misschien zegt het jullie hélemaal niks, maar als je op hockey zit en wel van een feestje houdt, dan weet je ongetwijfeld wat Hockeyloverz is. 

Ook wordt mijn eerste vakantie met vriendinnen een feit. De tweede week van augustus ga ik 9 dagen met 5 vriendinnetjes naar Lloret de Mar, whaaa. Ik weet absoluut niet goed wat ik me precies voor moeten stellen bij zo'n partyvakantie, maar het zal hoe dan ook gezellig worden. 

Zo, dat was mijn 2013 in een vogelvlucht. Ik wens jullie vanavond allemaal een ontzettend fijne, leuke en vooral gezellige jaarwisseling, en voor daarna: HAPPY NEW YEAR MY DEARS! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten