Pagina's

donderdag 2 augustus 2012

Deze Linda. is speciaal voor meiden


Ik heb de LINDA. altijd een ontzettend leuk en zeker ook leerzaam tijdschrift gevonden. Elke maand kon ik me zo weer een uurtje vermaken door interessante interviews en verhalen te lezen. Toen ik hoorde dat er deze zomer een speciale LINDA.MEIDEN zou komen was ik heel enthousiast, en daarom leek het me leuk een artikel te maken met veel foto's, om jullie een beetje een indruk te geven hoe de eerste LINDA.MEIDEN er (vanbinnen) uit ziet. 




De cover. Zoals je ziet bestaat hij uit twee delen, met o.a. Gaite Jansen, Geraldine Kemper en Britt Dekker op de voorkant. De foto vind ik heel mooi, het heeft echt een nonchalante maar toch spontane uitstraling. Zoals ook elke 'normale' LINDA. heeft, heeft ook de LINDA.MEIDEN een thema: "Schatjes, en nog talent ook".


In EditiorialLinda beschrijft Linda zelf hoe deze eerste LINDA.MEIDEN tot stand is gekomen, en hoe een heel trouwe fan (Callina Knappmann) haar door een brief te schrijven op het idee bracht een LINDA. speciaal voor meiden uit te brengen. Callina zelf (17 jaar) las altijd graag de LINDA., maar ze miste toch een beetje de aansluiting met haar leeftijd. Dat herken ik ontzettend goed, en zeker omdat ik pas 15 ben sluit de LINDA.MEIDEN veel beter aan bij mijn leeftijd dan de gewone LINDA.


CijfersEnzo: wist je dat we gemiddeld 23 kilo aan kleding hebben, 44% van de vrouwen nooit zonder make-up de deur uit gaat en 55% van de meiden boven de 18 weleens kleren uit de kast van haar moeder draagt?


FunFacts, met links bovenin Nikkie de Jager van nikkie-tutorials.com!


Sunnery James en Ryan Marciano worden door Merel Westrik geïnterviewd.


Favorites, met deze maand onder andere de witte iPhone en neon gele Vans. Allebei beauties!


Interview met alle meisjes op de cover! Hierboven Britt en Selah Sue. 


Ymre Stiekema (gezicht van Prada) en Sigrid Ten Napel (actrice).



Joehoe Dailey Blind!




De smaak van Natalie La Rose.


Een heftig onderwerp, over (school)meisjes die slachtoffer zijn geworden van loverboys en zo zelfs in de prostitutie terecht zijn gekomen. 


Interview + fotoshoot met Gaite Jansen.



'De jongens van de strandtent', een interview met jongens die werken op het strand als serveerder of surfleraar. 





Een enorm leuk (en leerzaam!) artikel over verschillende soorten drugs, hoe duur ze zijn en wat de bijwerkingen zijn. 


Lees hier mijn stom.

Zo, dat was de LINDA.MEIDEN! Ik vind het een ontzettend tof nummer geworden, het is net een normale maandelijkse LINDA., maar geeft veel meer aansluiting bij mijn leeftijd. Ik zou eerlijk gezegd niet weten of deze uitgave eenmalig is of niet, maar als het aan mij ligt mogen er nog veel meer komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten